آکرو یوگا چیست؟ ژست های متعادل یوگا (برای مبتدیان)


همه آنچه باید در مورد آکرو یوگا بدانید

در این مقاله به بحث خواهیم پرداخت آکرو یوگا چیست؟ و مفهوم پشت سر آکرو یوگا و ویژگی های آن ما همچنین نکاتی را به شما می دهیم که به مبتدیان کمک می کند تا این تکنیک را یاد بگیرند و همچنین اصول اولیه را به شما آموزش می دهند. ژست های آکرو یوگا می توانید بلافاصله تمرین آن را شروع کنید.

قبل از شروع، از شما می خواهم که نگاهی به کتاب یوگا کتاب مقدس زیر بیاندازید کریستینا براون

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم!

آکرو یوگا چیست؟

به گزارش yogapedie; آکرویوگا نوعی یوگا است که یوگای سنتی هاتا یا وینیاسا فلو را با حرکات آکروباتیک ترکیب می کند. همچنین ممکن است شامل عناصری از هنرهای شفابخش باشد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ سرچشمه گرفت و به سرعت محبوب شد… ویژگی متمایز آن استفاده از گرانش برای تقویت است. هم تقویت و هم کشش. به طور کلی در نظر گرفته می شود که یوگا نسبت به سایر اشکال یوگای فیزیکی فعال تر و چالش برانگیزتر است.

بهترین راه برای انجام یک جلسه آکرو یوگا چیست؟

یک کلاس معمولی ممکن است شامل گرم کردن، کار شریک، و سکانس های روان، و همچنین ماساژ یوگا، وارونگی، یا مدیتیشن باشد. شما همچنین می توانید ژیمناستیک انجام دهید.

کار شریک یکی از ویژگی های کلیدی آکرویوگا است. در میان بسیاری از فواید، تمرین با شریک زندگی می تواند به افزایش تعادل و قدرت و همچنین ایجاد اعتماد به نفس کمک کند. من مقاله ای در مورد Bff 2 Person Yoga Poses – Poses Partner نوشته ام که ممکن است به آن علاقه مند باشید. آکرویوگا همچنین می‌تواند شامل جنبه‌های ماساژ و درمان نقطه فشار برای کمک به کاهش استرس باشد.

آکرویوگا ترکیبی از حرکات آکروباتیک و یوگا همراه با ماساژ تایلندی است. این یک تمرین یوگای شریک است که برای افزایش قدرت، اعتماد به نفس، ارتباط و همچنین حس رقص ایجاد شده است.

شرکا نقش مهمی در یوگا دارند

این عمل را می توان با روش های خورشیدی و قمری توصیف کرد که هر دو شامل بروشور فعال و همچنین پایه هستند – شبیه به اصول ماساژ تایلندی. این به پرواز اجازه می دهد تا استراحت کند و روی پایه ماساژ دهد.

وقتی بلند کردن کسی از روی زمین سخت ترین قسمت است، بلند کردن او در واقع می تواند به همان اندازه سخت باشد. رها کردن و اجازه دادن به شریک زندگی تان به آرامی بدن شما را بلند کند و شما را به زمین بازگرداند، تجربه ای عمیق است.

توصیه می شود با یک عضو قابل اعتماد خانواده یا دوست و همچنین یک ناظر تمرین کنید تا همه در امان باشند. ارتباط نیز لازم است؛ علائم حیاتی وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد و یک مکالمه مهم می تواند به همه افراد با خیال راحت و آزادانه حتی در خارج از اتاق تمرین کمک کند.

در آکرویوگا سه وظیفه اصلی وجود دارد که یوگی ها باید انجام دهند:

  1. تحقیر نمودن نزدیک ترین فرد به زمین.
  1. بروشور – که پایه ها از روی زمین بلند شدند.
  1. خم کردن – شخصی که مأمور نظارت بر پرواز و پایگاه می شود تا در صورت سقوط مسافر از ایمن بودن فرود مسافر اطمینان حاصل کند.

چه کسی باید آکرویوگا را امتحان کند؟

خوشبختانه اکثر ژست های آموزش داده شده در آکرویوگا دشوار نیستند، مانند پرس پلانک، پرس جلو، پرنده جلو، ژست کمان و ژست کمان. این یک دنباله خورشیدی است زیرا حرکات نرم و روان هستند و هر دو یوگی پرانرژی هستند.

حرکت روان، هیجان پرواز، و ارتباطات باز، آکرویوگا را به یک تمرین سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند که به همه اجازه می‌دهد بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

چرا باید آکرویوگا را امتحان کنید؟

یوگا اغلب یک تمرین انفرادی است، برعکس، آکرو یوگا اتحاد می آورد.

در یک کلاس یوگا گروهی، می‌توانید حباب‌هایی را تجربه کنید که می‌پرند و تعامل را وادار می‌کنند. برخلاف فرم سنتی یوگا، آکرو یوگا نوعی یوگا است که تعامل، همکاری و اعتماد را تشویق می کند.

درمانی و آکروباتیک

آکرویوگا درمانی زیرا در موقعیت های خلبان در تضاد با گرانش کمک می کند. به عنوان مثال، رفلکسولوژی با پشتیبانی خوب، به خلبان این امکان را می دهد که ستون فقرات خود را به طور موثرتر شل کند، زیرا نیازی به حمایت کامل از خود ندارد.

صرف نظر از روان درمانی، سبک آکروباتیک می تواند یک رابطه پویا بین پایگاه و خلبان ایجاد کند زیرا آنها راه های جدیدی برای اتصال بدن خود در پرواز پیدا می کنند.

آکرو یوگا، بهترین ژست برای مبتدیان

افراد زیادی هستند که آکرو یوگا را تمرین می کنند. آنها یاد می گیرند که از طریق حرکات رقص به آرامی از یک حرکت آکرویوگا به حرکت بعدی حرکت کنند.

همانطور که از نام آن پیداست، آکرو یوگا ترکیبی است یوگا و آکروباتیک جایی که دو یا چند نفر با استفاده از بدن‌هایشان که از روی زمین بلند شده‌اند، شخصیت‌های دوست‌داشتنی خلق می‌کنند. این یک راه عالی برای ایجاد پیوندهای قوی بین شرکت کنندگان و همچنین حمایت متقابل و درک زبان بدن یکدیگر است.

استخوان ها وزن بدن ورزشکار را بر روی زمین حمل می کنند تا نیاز به قدرت فرد. دست ها و پاها را می توان به عنوان پایه ای برای حمایت از پرواز یا سایر قسمت های بدن استفاده کرد. پرنده روی یک پایه محکم می ایستد و در هوا شناور می شود و حالت های فعال و ثابت ایجاد می کند. پرواز نیاز به تعادل، اعتماد به نفس و استقامت قوی دارد.

Spotter از “فرود ایمن” شما مراقبت می کند، به خصوص زمانی که شما به تازگی در آکرو یوگا شروع کرده اید یا ژست جدیدی را امتحان می کنید. مانیتورها بین پایه و پرواز قرار می گیرند و هدف آنها اطمینان از آسیب دیدن کسی است.

نکات مفید اضافی از آکرو یوگا:
  • کلمه «پایین» به این معناست که مسافر مشتاقانه منتظر پیاده شدن است.
  • پاهای خود را تمیز کنید؛ شاید آنها به شخص دیگری دست می زدند.
  • لباس مناسب بپوشید تا گرفتار پیراهن خود نشوید و از پارچه های لغزنده خودداری کنید.

مزایای آکرو یوگا

آکرو یوگا می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، آدرنالین طبیعی و اندورفین را آزاد کند، افراد را به هم متصل کند، موانع و تعصبات را در تماس فیزیکی با غریبه ها از بین ببرد، به شما کمک کند تا روابط جدید و همچنین روابط عمیق تری مانند ترکیب تکنیک های ماساژ، رفلکسولوژی و شیب ایجاد کنید.

  • آکرو یوگا ذهن آگاهی را تقویت می کند

آکرو یوگا توجه و توانایی تمرکز شما را افزایش می دهد. البته تعادل شما از تمرینات آکرو یوگای برنامه ریزی شده منظم سود می برد. وقتی اعتماد به نفس دارید، برای پیدا کردن ظاهر جدید به چالش کشیده می شوید. تمرین منظم مطمئناً به ایجاد اعتماد با دیگران کمک می کند، که منجر به روابط انسانی بیشتر می شود.

  • تعادل بین ذهن و بدن

آکرو یوگا همچنین دارای طیف گسترده ای از مزایای فیزیکی است. انعطاف پذیری بهبود یافته، عضلات قوی تر، هسته قوی تر، مقاومت بدنی بیشتر، مفاصل قوی تر و موارد دیگر.

تمرین یوگا در فضای باز می تواند به شما کمک کند از تمام مزایای سلامتی ورزش در فضای باز لذت ببرید.

این شاخه از آکرو یوگا به خلبان بدن و ذهن را با آرامش عمیق، کشش ستون فقرات و تسکین استرس ارائه می دهد. در عوض، سود اولیه از آن این است که به ایجاد احساس مسئولیت قوی در قبال دیگران کمک می کند.

چگونه یادگیری آکرو یوگا را شروع کنیم

درس های شخصی و ویدیوهای یوگای در معرض دید برای یادگیری این یوگا عالی هستند. افرادی که آموزش یوگا یا ایروبیک دارند به طور مستقل شروع به تمرین تعادل و وضعیت بدن می کنند. با این حال، ما توصیه می کنیم آکرو یوگا را با یک مربی باتجربه مطالعه کنید که شما را در مراحل یادگیری این تکنیک راهنمایی می کند. این نیز احتمال عفونت را کاهش می دهد.

از اصول اولیه بیاموزید

بسیاری از مدارس یوگا و همچنین انجمن های آکرو یوگا دوره ها و کارگاه های آموزشی ارائه می دهند. پس از تسلط بر اصول اولیه، می توانید در رویدادهای معمولی آکرو یوگا شرکت کنید که در آن علاقه مندان و کارشناسان گرد هم می آیند تا تمرین کنند.

هنر یادگیری آکرو یوگا به قدرت، چابکی و تکنیکی نیاز دارد که شما به طور خاص برای تمرین به آن نیاز دارید.

افراد مبتدی باید قدرت خود را به خصوص در عضلات و عضلات مرکزی بدن، با تمریناتی مانند فشار دادن فشار، تمرینات شکمی یا حتی یک کلاس یوگا عالی توسعه دهند. علاوه بر این، افزایش انعطاف پذیری خود با یک روال منظم یوگا، و از همه مهمتر، یوگا شریک به شما اجازه می دهد تا کشش بیشتری داشته باشید. برای تکنیک های بیشتر، باید با یک متخصص صحبت کنید.

چند نکته برای مبتدیان:
  • به یک گروه آکرو یوگا بپیوندید که در آن می توانید انگیزه و تمرین خود را حفظ کنید و همچنین اطلاعاتی در مورد گروه به اشتراک بگذارید.
  • با شریک زندگی خود رابطه اعتماد ایجاد کنید؛ وقتی ورزش می کنید هیچ پنهانی وجود ندارد.
  • از ابتدا شروع کنید. حتی اگر رقصنده یا یوگی هستید، هر بار یک قدم بردارید.
  • با انجام یک گرم کردن سبک در سراسر بدن شروع کنید، از جمله: یک گرم کردن فعال، چند سلام به خورشید، یا یک سکانس آسانا دیگری که دوست دارید به همراه مقداری یوگای شریک زندگی.
  • با شریک زندگی خود از حالت ایستاده شروع کنید. اجرای آنها راحت تر است. با یک ژست اولیه شروع کنید و فقط زمانی که اعتماد به نفس پیدا کردید به ژست های پیشرفته تر بروید.
  • از تعادل خود آگاه باشید.
  • استراحت کنید و عجله نکنید.
  • نقش ها را عوض کنید و موقعیت و حرکت خود را از دو منظر درک کنید.
  • مطمئن شوید که برای اطمینان از ایمنی خود یک نقطه‌نگار در دسترس دارید.
  • با خود صبور و ملایم باشید. این ممکن است کمی طول بکشد.
  • از خودت جلو نگیر

محبوب ترین حالت های آکرو یوگا

  1. ژست پلانک پیشانی

این پایه ای برای ژست های چالش برانگیزتر خواهد بود و احتمالاً اولین ژستی است که یاد خواهید گرفت. خلبان پاهای خود را طوری تنظیم می کند که در بالا قرار گیرد و بدن خود را به سمت جلو حرکت می دهد و پاهای خود را بالا می برد و دست های خود را از پایین نگه می دارد.

داشتن قدرت اولیه برای بلند کردن پاها و اعتماد به نفس برای خم شدن به جلو ضروری است. پایه ابتدا پاها را خم می کند قبل از اینکه برگچه را به صورت کنترل شده به بالا فشار دهد.

برگچه هر دو پا را مستقیم و بازوها عمود بر زمین نگه می دارد. پایه همچنین دارای پایه هایی عمود بر یکدیگر است.

هر دو بازو قابل انباشته شدن هستند. پایه، زاویه بدن مسافر را چه با خم شدن یا نشان دادن پاها تنظیم می کند. سپس خلبان پاهای خود را خم می کند تا به زمین بازگردد.

  1. موقعیت پرواز جلو

مثل یک تخته سر بدون دست! هنگامی که هر دوی شما در امان هستید، پایه را روی پایه بگذارید و هر دو دست را به جلو دراز کنید.

پایگاه می تواند بازوهای آنها را برای امنیت بیشتر نگه دارد.

  1. ژست تعظیم

در Front Bird، پشت و قوس خود را قوس دهید. بروشور دوباره دستان آنها را بالا می برد تا در حالی که قفسه سینه را بالا می برد، پاها را بگیرد.

پایه پاهای آنها را خم می کند تا به مسافر کمک کند قفسه سینه خود را بلند کند. خلبان به آرامی و عمیق نفس می کشد.

  1. ژست نهنگ

اگر به دنبال فایل هستید چالش آکرو یوگا، خودشه. بازیکن پاهای خود را در دو طرف گردن پایه قرار می دهد و در جهت مخالف پایه قرار می گیرد.

پایه روی مچ پا ثابت می شود و سپس روی پشت او قرار می گیرد.

پرنده می تواند در حالی که به جلو خم شده است به هم متصل شود. پایه ابتدا پاهای آنها را دراز می کند و بعداً به پشت پایه فشار داده می شود و در حین بالا رفتن از مچ پا حمایت می کند.

پرنده می تواند بازوهای خود را بالای سر خود دراز کند. اگر مسافر بخواهد آن را روی زمین بگذارد، پایه طرف پرواز را به حالت عمودی می کشد و پاها به سمت زمین است.

  1. کاغذ تا شده را درست کنید

این وضعیت در آموزش یوگا آکروباتیک بر اساس درمان شریک آکرو یوگا.

پایه پای او را طبق معمول در ناحیه کشاله ران قرار می دهد اما پاهای او را کمی از هم دور می کند.

از پلانک جلو، ستون بازوهای پایه را ترک می کند و سپس به سمت داخل به سمت پایه های پایه منحنی می شود.

برای بیرون آمدن پست، دست ها را به صفحه جلویی متصل کنید و پایه به تدریج به پرواز کمک می کند تا به سمت زمین بازگردد.

آکرو یوگا چیست؟ آکرو یوگا این یک تمرین بسیار جذاب است که به شما امکان می دهد با افراد جدید ملاقات کنید و قدرت و انعطاف پذیری خود را آزاد کنید. این تمرین منحصر به فرد یوگا را می توان با دو، سه یا چهار نفر انجام داد و برای بدن، سلامت روان و روابط شما مفید است.
ژست های آکرو یوگا مبتدی می تواند یک درمان فوق العاده باشد. تسلط بر موقعیت های جدید و امتحان کردن آنها آسان است. تمرین در ساحل یا پارک با گروهی از آشنایان بسیار خوب است.
امیدوارم پیدا کنی نکاتی برای مبتدیان آکرو یوگا مفید