آیا واقعا به مکمل های بدنسازی نیاز دارید؟

مکمل‌های بدنسازی در بازار وجود دارند، بدنسازان را مجذوب خود می‌کنند و اعلام می‌کنند که مکمل‌ها راه حلی هستند که اگر بدنسازی بدنساز را می‌خواهید! برای اولین بار، شما واقعا باید پول خود را سرمایه گذاری کنید تا از مزایایی که این مکمل ها ارائه می دهند لذت ببرید.

بیشتر از سوال پول، کدام یک از مکمل‌های بدنسازی که در بازار تبلیغ می‌شوند واقعاً کارساز هستند؟

یک بدنساز می تواند یک یا دو مکمل مصرف کند زیرا به مواد مغذی کافی نیاز دارد. غذایی که خورده می شود ممکن است برای تامین چربی سوزی یا فعالیت های عضله سازی مورد نیاز بدن کافی نباشد. با این حال، برخی از افراد ممکن است به داروهایی که نوید ارائه نوع نتایجی را که در تبلیغات می بینند مشکوک باشند. با این حال، بدنسازانی وجود دارند که معتقدند رژیم غذایی و ورزش به تنهایی ممکن است برای تغذیه یک بدنساز کافی نباشد.

در حالی که سازمان غذا و داروی دولتی می تواند تضمین کند که یک قرص یا مکمل بی خطر است، بدن شما همچنان می تواند از عوارض جانبی رنج ببرد. بنابراین بهتر است که روی برچسب هر مکملی را که به آن برخورد می کنید، بخوانید.

برخی از مکمل ها بر اساس شهادت افرادی که از آنها استفاده می کنند موثر هستند. اما سوال بزرگتر این است که آیا مکمل های بدنسازی برای شما مفید هستند؟

حتی اگر پول خرید مکمل های بدنسازی را داشته باشید، اگر درست تمرین کنید، نیازی به مکمل ندارید!

مدتها قبل از تمرینات پرحجم امروزی، بدنسازان به سادگی از یک تمرین بدنسازی کوتاه و با شدت بالا لذت می بردند. با توجه به محبوبیت تمرینات حجم دهنده این روزها، به خصوص در میان بدنسازان حرفه ای، آنها فقط برای عضله سازی و دیدن نتیجه به مکمل ها نیاز دارند!

دفعه بعد که می خواهید مکملی را امتحان کنید، ابتدا رژیم غذایی خود را تغییر دهید. اغلب اوقات، یک برنامه غذایی موثر می تواند به شما کمک کند شکم خود را از دست داده و چربی خود را بسوزانید! همچنین می تواند منجر به افزایش عضله شود. می توانید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا دریابید که چگونه می توانید از مزایای رژیم غذایی خود به حداکثر برسانید. اگر این را نمی‌خواهید، می‌توانید به چندین برنامه غذایی که امروزه در شبکه جهانی وب موجود است نگاه کنید.

در برنامه آموزشی خود تغییراتی ایجاد کنید! ممکن است بیش از حد تمرین کرده باشید و بنابراین فوراً نتیجه ای را مشاهده نکنید. تمرینات جایگزین انجام دهید. اگر در ۴ هفته گذشته برنامه تمرینی خاصی را دنبال کرده اید، برای هفته بعد تمرینات با وزن بدن را امتحان کنید.

اگر تصمیم به استفاده از مکمل ها دارید، برچسب و ترکیبات موجود در مکمل را به دقت مطالعه کنید. به خاطر داشته باشید که طبیعی بودن همیشه مساوی با ایمنی نیست.