استفاده از مکمل ها برای رشد و قدرت عضلات

یک فریم نازک برای چشم آسان نیست، به خصوص برای پسران. زنان دوست دارند مردانشان قوی به نظر برسند و مجموعه عضلانی عضلانی باعث ایجاد هیبت و تحسین می شود. تمرینات قدرتی یکی از راه های افزایش حجم عضلات است. راه دیگر درست غذا خوردن است. با این حال، اگر می خواهید در یک بازه زمانی خاص عضله بسازید، به عنوان مثال. ب. اگر سفارش مدلی دارید، ممکن است به راه حل سریع تری نیاز داشته باشید.

اینجاست که مکمل های رشد عضلانی وارد می شوند. آنها از توانایی طبیعی بدن برای ساختن بدنی عضلانی و شاداب حمایت می کنند.

مواد اصلی چیست؟

مواد مختلفی در مکمل های رشد ماهیچه ای استفاده می شود. محبوب‌ترین و مؤثرترین آن‌هایی هستند که دارای اجزای پروتئینی هستند. اینها شامل پروتئین آب پنیر، پروتئین سویا و پروتئین کازئین است. پروتئین ها بلوک های سازنده عضلات هستند و مصرف مکمل ها به توده عضلانی شما کمک می کند.

کراتین و گلوتامین، ترکیبات اسید آمینه نیز مکمل های بسیار مفیدی برای رشد عضلات هستند. نه تنها اندازه عضلات خود را افزایش می دهید، بلکه قدرت و استقامت خود را نیز افزایش می دهید و ظرفیت خود را برای تمرینات با شدت بالا افزایش می دهید. آنها باعث بهبودی سریع‌تر پس از ورزش می‌شوند، زیرا تولید اکسید نیتریک را افزایش می‌دهند که جریان خون را به بافت عضلانی افزایش می‌دهد. در حالی که بسیاری از مکمل ها از ال-آرژنین به عنوان جزئی از کراتین استفاده می کنند، برخی از مکمل های رشد عضلانی تنها با ترکیبی از آرژنین فرموله می شوند.

آنها به سه شکل اصلی در دسترس هستند:

• پودر

• قرص

• می لرزد

مطمئنی؟

استفاده از مکمل ها برای رشد ماهیچه ها مدت هاست که موضوعی بحث برانگیز بوده است. خرید مکمل ها از یک تولید کننده معتبر یکی از راه های اطمینان از ایمنی است. شما باید نظرات قبلی مشتریان را بخوانید تا بهتر متوجه شوید که محصول برای شما چگونه کار کرده است. توصیه می شود در مورد آماده سازی هورمون های تقویت کننده تستوسترون استروئیدی احتیاط کنید زیرا بدون دانش مناسب و راهنمایی کامل می توانند در طولانی مدت اثرات منفی داشته باشند.

نتایج مکمل های رشد عضلانی را به حداکثر برسانید

• هر مکمل رشد عضلانی یک دوز دارد. برخی را می توان در یک دوز مصرف کرد، در حالی که برخی دیگر را می توان در طول روز پخش کرد. مکمل را با دوز تجویز شده مصرف کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و از عوارض جانبی جلوگیری کنید.

• زمان استفاده از مکمل ها برای افزایش توده عضلانی مهم است. بعد از تمرین، عضلات مشغول ترمیم و بازسازی خود هستند، بنابراین باید تمام مواد مغذی را که می توانند دریافت کنند، دریافت کنند. مصرف مکمل بعد از تمرین ایده خوبی است.

• یک ماده عضله ساز طبیعی یا حداقل ماده ای که خلوص را تضمین می کند، انتخاب کنید. مواد و افزودنی های مصنوعی خطر عوارض جانبی نامطلوب را افزایش می دهند.