افسانه Dancing On Ice 5 دلیلی که اسکیت بازها در چنین فرم خوبی هستند را فاش می کند


Dancing On Ice به صفحه نمایش ما بازگشته است، به این معنی که اسکیت بازان زیبا نیز همینطور هستند. دن ویستون، اسطوره نمایش اسکیت، ۵ دلیل را فاش می کند که همه آنها در چنین فرم عالی هستند

رقص روی یخ – و اسکیت بازان فوق العاده زرق و برق دار – رسماً به صفحه نمایش ما بازگشتند.

هر یکشنبه عصر حوالی ساعت ۶ بعدازظهر، مردم با هیبت ITV را تماشا می کنند، زیرا جدیدترین سلبریتی های شجاع و شرکای حرفه ای اسکیت باز آنها روی یخ می روند.

نه تنها همه ما از روال های رقص شگفت انگیز آنها شگفت زده شده ایم، بلکه همچنین از اینکه اسکیت بازان حرفه ای چقدر شگفت انگیز به نظر می رسند و چقدر بدون زحمت روی یخ حرکت می کنند.

بنابراین چکونه آنها انجامش می دهند؟ چگونه آنها به چنین سطوح تناسب اندام الهام بخش می رسند؟

مطمئن نیستم که چگونه افراد مشهور به این سرعت چنین مهارت‌های عالی را به دست می‌آورند، چیزی که Healthista می‌تواند از آن مطمئن باشد این است که به قدرت و استقامت جدی نیاز دارد. که خوب

بنابراین چکونه آنها انجامش می دهند؟ چگونه آنها به چنین سطوح تناسب اندام الهام بخش می رسند؟ Healthista تصمیم گرفت با a رقص روی یخ افسانه – دن ویستون.

دن ویستون ۴۵ ساله که در بلکپول به دنیا آمد و بزرگ شد، هفت ساله بود که اولین درس اسکیت خود را داشت.

ویستون توضیح می‌دهد: «من فوراً گیر کردم و علی‌رغم اینکه برای شروع لیز خوردم، خیلی طول نکشید که اعتماد به نفس پیدا کردم و با سرعت در اطراف زمین بازی می‌چرخم و دایره‌وار می‌چرخم و سعی می‌کنم بچرخم».

دن ویستون در حال رقص روی یخ 2

دن برنده سری اول شد رقص روی یخ در حالی که با هنرپیشه گینور فی شریک بود، سپس برنده شد رقص روی یخ دو بار دیگر

من خودم را خوش شانس می دانم که بخشی از آن بودم رقص روی یخ ویستون توضیح می دهد که از زمان شروع آن در سال ۲۰۰۶، اگرچه نقش من در سریال در سال های اخیر تغییر کرده است.

برای ده سری اول من یکی از اسکیت بازان حرفه ای بودم، اما از سال ۲۰۱۹ به عنوان دستیار مدیر خلاق در برنامه، خلق، طراحی رقص و اجرا در نمایش های حرفه ای بزرگ فعالیت می کردم.

دن برنده سری اول شد رقص روی یخ در حالی که شریک بازیگر گینور فی

من مربی افراد مشهور نیز هستم. بنابراین، هفته کاری من بسیار شلوغ است، اما آن را دوست دارم، زیرا بهترین های هر دو دنیا را دارم، خلق و اجرا می کنم.

Healthista از دن سؤال کرد که دقیقاً اسکیت بازان حرفه ای چه کاری انجام می دهند. چه مدت تمرین می کنند؟ چه تمرین دیگری انجام می دهند؟ چه می خورند؟

این چیزی است که دن باید بگوید …

شماره ۱ آنها برای ساعت ها

در طول ۱۰ سری که من با یک شرکت کننده مشهور همکاری داشتم، حدود چهار ساعت در روز روی یخ و ۴۵ دقیقه تا یک ساعت و نیم بدون یخ تمرین می کردم.

علاوه بر تمرین با شریک مشهورم، دو تا سه ساعت، چند روز در هفته را با دیگر اسکیت بازان حرفه‌ای تمرین می‌کردم که روال‌های گروهی را یاد می‌گرفتم.

هر نوع اسکیت روی یخ می تواند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کالری در ساعت بسوزاند.

این واقعاً یک تمرین کل بدن است، اگرچه برخی از گروه‌های عضلانی بیشتر از سایرین تمرین می‌کنند، به ویژه عضلات مرکزی و پایین تنه شما مانند عضلات سرینی ماکسیموس، چهار سر و عضلات همسترینگ.

اسکیت روی یخ می تواند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کالری در ساعت بسوزاند

اکنون که روی تیم خلاق کار می‌کنم، معمولاً بیشتر روزها حدود هشت ساعت در رقص و تمرین روی یخ باشم، گاهی اوقات اگر تعداد گروه‌هایی داشته باشیم یا شرکت‌کننده‌ای با چیزی مشکل دارد و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

سایر ساعات تمرین اسکیت بازان به این بستگی دارد که آیا آنها برای اسکیت در یک نمایش کار می کنند یا اینکه برای رقابت در مسابقات قهرمانی تلاش می کنند.

متوجه خواهید شد که تمرین واقعا عالی است، هر چه ساعت های بیشتری را روی یخ بگذرانید، عملکرد شما بهتر خواهد بود.

دن ویستون در حال رقصیدن روی یخ

شماره ۲ علاوه بر تمرین، آنها به ورزشگاه نیز می روند!

علاوه بر تمرینات و آمادگی هایی که روی یخ انجام می دهم، به طور منظم در باشگاه وزنه می زنم و تمرینات استقامتی مبتنی بر کاردیو، مانند دویدن روی تردمیل یا حرکت بر روی کراس ترینر را انجام می دهم.

علاوه بر تمرین در باشگاه، کلاس‌های زومبا را نیز برگزار می‌کنم که برای من یک روش سرگرم‌کننده و لذت بخش برای انجام ورزش است و در عین حال به افراد دیگر کمک می‌کند تا تناسب اندام و اعتماد به نفس بدن خود را افزایش دهند.

من به طور منظم در باشگاه وزنه می زنم و تمرینات استقامتی مبتنی بر کاردیو انجام می دهم

من همچنین یک عامل منظم در برنامه تمرینی من رخنه می کند، آنها لازم هستند تا قبل از شروع دوباره تمرین، بدن و ذهن شما بهبود یابد.

شماره ۳ اوج آمادگی جسمانی است برترین

برای من مهم است و همه اسکیت بازان حرفه ای برای حفظ آمادگی جسمانی در اوج، زیرا اسکیت بازی مستلزم استقامت، انعطاف پذیری و قدرت اصلی است.

اسکیت بازان زوجی اغلب پرش، چرخش و بلند کردن را انجام می دهند، بنابراین تمرینات قدرتی برای کمک به افزایش سرعت و قدرت ما ضروری است، و این بدان معناست که می توانیم حرکات دیدنی و جسورانه تری انجام دهیم.

بر رقص روی یخ، من حریف آریل و روتین های تسمه هوایی را انجام داده ام که به قوی بودن بالاتنه من بستگی دارد و مخصوصاً روی عضله دوسر و سه سر بازو نیاز دارد.

#۴ آنها از یک رژیم غذایی متعادل سالم پیروی می کنند

من و سایر اسکیت بازان معمولاً سعی می کنیم تا حد امکان یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشیم و به طور مناسب آب بدن خود را حفظ کنیم تا به ما کمک کند برنامه های تمرینی و عملکردی خود را طی کنیم.

صبحانه عموماً غلات پرفیبر با شیر کم چرب و میوه های تازه است.

ناهار اغلب سوپ سبزیجات و یک ساندویچ است، در حالی که شام ​​اغلب بر روی گوشت بدون چربی و سبزیجات متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که پروتئین ترمیم کننده عضلات کافی را در رژیم غذایی خود دریافت می کنیم.

شام اغلب بر روی گوشت بدون چربی و سبزیجات متمرکز است

بیشتر اسکیت بازانی که من می شناسم میان وعده هایی مانند میوه، ماست و کراکر را در بین هر وعده غذایی در روز مصرف می کنند تا سطح انرژی خود را بالا نگه دارند.

من همچنین اعتقاد راسخی به فاکتور گرفتن در روزهای “درمان” گاه به گاه دارم، جایی که شما با غذای مورد علاقه خود به خودتان پاداش می دهید.

شماره ۵ آنها عاشق کاری هستند که انجام می دهند

هر اسکیت باز که من می شناسم عاشق کاری است که انجام می دهد. از تجربه‌ام می‌دانم که می‌تواند در تسلط بر یک حرکت اسکیت به شما سر و صدای واقعی بدهد، و سر خوردن روی یخ و انجام چرخش نیروبخش است.

من فکر می‌کنم وقتی از انجام کاری خوشحال می‌شوید، در درون خود احساس خوبی دارید و شاید این چیزی است که مردم به آن فکر می‌کنند.

سلامت قلبی شما را بهبود می بخشد و به مدیریت وزن کمک می کند

من به طور کامل مردم را تشویق می کنم که اسکیت بازی یا هر نوع اسکیت روی یخ یا خارج از یخ را انجام دهند.

جدا از اینکه یک فعالیت سرگرم کننده است، به دلایل زیادی برای سلامتی شما عالی است. به عنوان مثال، سلامت قلب شما را بهبود می بخشد، و به مدیریت وزن کمک می کند، همچنین هماهنگی، تعادل و تقویت عضلات شما را بهبود می بخشد.

به علاوه می تواند به مدیریت استرس کمک زیادی کند و می تواند شادی شما را افزایش دهد… چه چیزی را دوست ندارید؟

مطالب بیشتر Healthista:

از رابطه جنسی بهتر تا خواب شاد – ۳ دلیل برای اینکه باید CBD را امتحان کنید

۴ افسانه پروتئینی که باید آنها را باور نکنید

۱۲ راه برای مقابله با استرس و اضطراب

۷ قانون طلایی برای اینکه سال ۲۰۲۲ را به بهترین سال تبدیل کنید

۴ روشی که یائسگی روی پوست شما تأثیر می گذارد