انتخاب برنامه کاهش وزن مناسب

در طول دوازده ماه، بیش از ۵۰ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده شروع به کاهش کالری برای کاهش وزن می کنند. برای بسیاری از افراد، کاهش چند پوندی آسان نیست و برخی در حفظ وزن کاهش یافته خود موفق می شوند. چالش از دست دادن چند پوند و لاغر ماندن باعث می شود بسیاری از افراد به یک سیستم پشتیبانی تخصصی یا تجاری کاهش وزن روی بیاورند. وقتی نوبت به اشتراک در برنامه کاهش چربی می رسد، هوشمندانه انتخاب کنید.

ظاهراً، برخی از برنامه‌های کاهش وزن حرفه‌ای ممکن است به شما کمک کند، مشروط بر اینکه انگیزه شما را برای بهبود نحوه مصرف معمولی یا بالا بردن سطح چربی‌هایی که در طول فعالیت‌های سنگین به طور منظم از دست می‌دهید، حفظ کند.

هنگام جستجوی یک سیستم کاهش چربی چه چیزی باید در نظر بگیرم؟

• اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ایمن است. حتی اگر برنامه کاهش چربی منحصربفرد خود را انجام می دهید یا از یک برنامه حرفه ای استفاده می کنید، مطمئن شوید که به آن اعتماد دارید. یک عادت غذایی خوب باید هر یک از فرصت های معمول تجویز شده برای مکمل ها، آنزیم ها و غذاهای غنی از پروتئین را در خود داشته باشد. برنامه غذایی باید صرفاً به دور از مکمل های غذایی یا مواد مغذی حیاتی، چربی اضافی (استقامت) را کاهش دهد. به طور کلی، یک برنامه غذایی متشکل از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کالری از چربی روزانه باید برای بسیاری از زنان مشخص شود. یک برنامه غذایی بین ۱۲۰۰ کالری در روز و ۱۶۰۰ کالری در روز باید برای مردان ترجیح داده شود، سپس در ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

• کاهش وزن آهسته و ثابت. این سیستم باید به تدریج هدایت شود. کاهش وزن مداوم به جز زمانی که ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما فکر می کند که وضعیت سلامتی شما ممکن است از کاهش سریعتر چربی به دست آید. پیش‌بینی کنید که بلافاصله بعد از یک یا دو هفته اول بیش از یک پوند در هفته حذف نکنید. با برنامه‌های رژیم غذایی کاهش‌دهنده چربی متعدد، کاهش وزن اولیه در طول یک تا دو هفته اول وجود دارد، اما این کاهش خاص اساساً مایع است. کاهش سریع اولیه مایعات نیز می تواند به سرعت به محض از سرگیری مصرف متوسط ​​غذای چربی به دست آید. در نتیجه، هدف حساس کاهش وزن را می توان انتظار داشت. سرعت لاغری قطعا باید ۱ پوند تا ۲ پوند در هفته باشد.

هر زمان که به دنبال یک برنامه رژیم غذایی تجاری هستید، قطعاً باید هزینه ها و هزینه های محصولات اضافی مانند مکمل های رژیمی یا غذاها را بدانید. موارد مهم دیگری که باید از هر برنامه کاهش وزن احتمالی بپرسید عبارتند از:

• آیا کارکنان مشاوران یا کارشناسان بهداشتی واجد شرایط مانند متخصصین تغذیه، پزشکان و فیزیولوژیست های ورزشی مجاز هستند؟

• آیا انتخاب های غذایی مناسب و قابل قبول است؟

• آیا اهداف کاهش وزن توسط متخصص سلامت/یا مشتری تعیین شده است؟

• میانگین کاهش وزن در بین افرادی که برنامه را کامل کرده اند و در یک سال دقیقا چقدر است؟

• آیا عوارض جانبی یا مشکلات دیگری که مشتریان با این برنامه دارند وجود دارد؟ اینها دقیقا چیست؟

• آیا برنامه نگهداری برای حفظ یا حفظ وزن پس از کاهش آن موجود است؟

اگر قصد کاهش وزن ۱۵ پوندی تا ۲۰ پوند را دارید، مشکلات سلامتی دارید یا به طور مداوم تحت درمان هستید، پزشک باید قبل از شروع برنامه کاهش وزن شما را ارزیابی کند. پزشک شما می تواند شرایط فعلی سلامتی شما را که ممکن است تحت تاثیر کاهش وزن و رژیم غذایی باشد، ارزیابی کند.

از دست دادن مقدار زیادی وزن فقط برای بازیابی آن سود جزئی دارد. برنامه کاهش وزن شما باید شامل برنامه هایی برای حفظ وزن پس از پایان برنامه باشد.

حفظ وزن بدن سخت ترین بخش کنترل وزن است و به طور مداوم در برنامه های کاهش وزن اجرا نمی شود. برنامه ای که انتخاب می کنید باید به شما در پیشرفت عادات غذایی، افزایش فعالیت و کمک به شما کمک کند تا سایر عادات سبک زندگی را که قبلا باعث افزایش وزن شما شده اند، تغییر دهید.

گفته می شود که اضافه وزن اغلب به عنوان یک معضل کوتاه مدت در نظر گرفته می شود که تنها برای چند ماه با داشتن یک برنامه رژیم غذایی کارآمد قابل حل است. به هر حال، همانطور که بیشتر افراد دارای اضافه وزن شنیده اند، مدیریت وزن باید به عنوان یک تلاش مادام العمر در نظر گرفته شود. برای کارآمد و ایمن بودن، هر برنامه کاهش وزن باید رویکرد بلندمدت را رعایت کند، در غیر این صورت برنامه عمدتاً اتلاف وقت و پول است.