رازهای کاهش وزن برای مردان بالای ۵۰ سال

فشار خون بالا، کلسترول بالا، شما یک حمله قلبی دارید که منتظر وقوع است – هر چه دکتر به شما گفته است – می دانید که باید فوراً از شر آن پوند خلاص شوید! آیا می خواهید بدانید که آیا رازهای کاهش وزن برای مردان بالای ۵۰ سال وجود دارد؟

بله، شما می خواهید و باید خیلی سریع وزن کم کنید زیرا زندگی شما به آن بستگی دارد. آنها احساس برتری و اعتماد به نفس زیادی را می خواهند. شما اضافه وزن دارید و در حال حاضر جزو گروه خطر ابتلا به دیابت و فشار خون بالا هستید.

به همین دلیل، هزاران مرد به دنبال راهی آسان برای کاهش وزن هستند. اما آیا باید کاهش وزن سریع انجام دهید؟ قبل از ورود به هر برنامه رژیمی، ابتدا به پزشک خود مراجعه کنید و قبلاً این کار را انجام داده اید.

برای کاهش وزن موثر، به آنچه می خورید، نحوه غذا خوردن، رفتار و سطح فعالیت خود توجه کنید.

در اینجا ۹ نکته برای کاهش وزن موفق آورده شده است:

۱. یک برنامه غذایی متناسب با سلیقه و بودجه خود تنظیم کنید. شما مجبور نیستید در برنامه های کاهش وزن که تغذیه را برای شما فراهم می کند ثبت نام کنید. در واقع بهتر است طرز پخت غذا را خودتان یاد بگیرید.

۲. حداقل ۱۵ دقیقه در روز ورزش کنیدمانند راه رفتن سریع، دویدن، شنا کردن یا رقصیدن. حتی کارهای خانه مانند جارو کردن، جارو کشیدن و شستن زمین (همسر شما آن را دوست دارد!) و شستن ماشین ها تمرین محسوب می شوند. رقص خط نیز یکی از بهترین و هیجان انگیزترین راه ها برای از دست دادن این کالری است! فقط آنهایی را انتخاب کنید که به احتمال زیاد برای آنها مناسب هستند و به طور مداوم مناسب هستند. سازگاری همه چیز و همه چیز است!

۳. اهداف واقع بینانه تعیین کنید. گام های کودک به شما کمک می کند تا به طور موثرتر به اهداف خود برسید. با تغییرات کوچک در غذای خود شروع کنید. در طول زمان تغییرات اساسی ایجاد کنید. انضباط و طرز فکر مثبت نتیجه این روحیه خلاق است!

۴ به بدنت گوش کن. ورزش ها یا برنامه های رژیم غذایی مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای بدن شما بهتر عمل می کند. به عنوان مثال، بدن شما ممکن است نتواند در برابر سختی های تمرینات هوازی مقاومت کند. تند راه رفتن راحت است. بنابراین، پیاده روی سریع ممکن است مناسب تر باشد. با بدن خود کار کنید، نه در مقابل آن، برای نتایج سریعتر.

۵. فیبر بیشتری اضافه کنید در رژیم غذایی شما این باعث می شود مدت بیشتری احساس سیری کنید. فیبر همچنین به هضم و دفع کمک می کند.

۶ از غذاهای سرخ شده و سرخ شده دور نگه دارید. اینها عملاً در حال ترشح چربی هستند. اگرچه ماهی و مرغ لاغرتر از گوشت گاو به نظر می رسند، اما این گوشت های سفید چربی بیشتری نسبت به گوشت سرخ شده نسبت به گوشت گاو دارند. غذای کبابی یا کبابی را انتخاب کنید زیرا بعد از پخت چربی کمتری دارد. با این حال، به طور کامل از چربی دوری نکنید. فقط از چربی های سالم بیشتری استفاده کنید. روغن زیتون فرابکر یکی از روغن های خوب است. با این حال، در مقداری که استفاده می کنید محافظه کار باشید.

۷ حداقل شش تا هشت لیوان آب در روز بنوشید برای هیدراته نگه داشتن بدن همچنین به بدن شما کمک می کند تا مواد زائد بدن را به طور موثرتری پاکسازی کند. انجام این کار آسان است و راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. یک بطری آب در نزدیکی محل کار خود نگه دارید و به یاد داشته باشید که یک یا دو جرعه به طور منظم میل کنید. لیوان های کاغذی ۵ اونس را نزدیک منبع آب نگه دارید و خود را مجبور کنید بایستید و هر از چند گاهی دو فنجان بنوشید. یک بطری آب در ماشین خود نگه دارید.

۸. آخرین و مهمتر از همه: تصمیم بگیرید که این را به سبک زندگی جدید خود تبدیل کنید!! برنامه‌های کاهش وزن سریع، رژیم‌های سخت و ورزش شدید فقط منجر به کاهش وزن یویو می‌شود و بیش از آن چیزی که می‌توانید حل کنید باعث مشکلات سلامتی می‌شود. اغلب اوقات، بیش از آنچه تا به حال از دست داده اید، وزن اضافه کرده اید. با گذشت زمان، ممکن است چاق شوید.

۹. بیایید یک چیز دیگر اضافه کنیم – به یک گروه پشتیبانی بپیوندید تشویق و مسئولیت پذیری