راهنمای سلامتی و تناسب اندام مردان بهینه – نکات نهایی تناسب اندام برای مردان

یافتن تعادل کامل سلامت و تناسب اندام برای مردان این روزها یک کار دلهره آور است. تعداد زیادی به اصطلاح “متخصص تناسب اندام” وجود دارند که یک چیز را به شما می گویند در حالی که دیگران چیز دیگری را به شما می گویند. بنابراین چه نکات تناسب اندام برای مردان برای بهبود زندگی مردان ثابت شده است؟

بیایید نگاهی به برخی از مسائل کلیدی و بهترین راه حل آنها بیندازیم.

کاهش وزن

هر روز مطالب زیادی در مورد این موضوع منتشر می شود. محصولات بدتر معمولاً قرص‌های لاغری هوشمندانه‌ای هستند که نوید نتایج بسیار زیادی را می‌دهند و تقریباً همیشه کوتاه می‌آیند!

بنابراین واقعاً بهترین توصیه ها برای کاهش وزن چیست؟ من یک لحظه دیگر به شکار اینجا می روم زیرا اهل شکرک زدن نیستم. بهترین راه برای کاهش وزن موفق و حفظ آن این است که تنبل خود را بلند کنید و کاری انجام دهید! هر چیزی!! فقط کاری را که می توانید انجام دهید.

انسان ها به طور طبیعی تنبل هستند و این اغلب باعث می شود که با گذشت هر سال زمانی که می گذرد وزن اضافه کنند. بهترین ایده آل های سلامتی و تناسب اندام برای مردان از فعالیت بدنی ناشی می شود. نمی گویم باید کار سختی باشد.

در واقع، تبدیل تناسب اندام مردان به یک سبک زندگی و نه یک کار طاقت فرسا، اصلا کار سختی نیست.

من به شدت توصیه می کنم ۳ تا ۵ روز در هفته به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه کاردیو را به مدت ۳۰ دقیقه انجام دهید. این فقط حدود ۳٪ از کل روز شما است! آیا به طور جدی به من می گویید که نمی توانید ۳ درصد از روز خود را به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود اختصاص دهید؟

لازم نیست ۲۰ دقیقه، ۵ روز در هفته باشد. فقط به آرامی شروع کنید، قدم های کوچک بردارید، در نهایت به آن خواهید رسید. اگر اصلاً برای زندگی خود ارزش قائل هستید، باید برای سلامتی نیز ارزش قائل شوید. رعایت این نکات تناسب اندام کاهش وزن چندان دشوار نیست و شما مانند هر چیز دیگری در زندگی به آنها عادت خواهید کرد.

عضله سازی

به عنوان یک قانون کلی، من دوست دارم یک روز در میان وزنه بزنم تا عضله بسازم. و به طور معمول، کل روال عضله سازی شما را می توان در حدود ۲۰ دقیقه انجام داد. در این بین یک روز استراحت به خود اختصاص دهید تا بدن و ماهیچه های شما بتوانند بهبود یابند. تمرینات قدرتی بخش بزرگی از سلامت و تناسب اندام مردان است.

زمانی برای باشگاه رفتن ندارید؟ روی یک دستگاه تناسب اندام خانگی سرمایه گذاری کنید! من به شدت یک باشگاه ورزشی خانگی Bowflex یا Total Gym را توصیه می کنم. Bowflex برای عضله سازی نهایی ایده آل است، در حالی که سالن بدنسازی توتال برای تقویت کل بدن و ایجاد توده عضلانی متوسط ​​ایده آل است.

ناگفته نماند که استفاده از هر دو فوق العاده آسان است. داشتن یک سالن بدنسازی خانگی در خانه باعث صرفه جویی در مصرف بنزین و دردسر رانندگی در ترافیک به داخل و خارج از باشگاه می شود!

ببینید مردم، تناسب اندام مردان نباید سخت یا دشوار باشد.

حالا که اندامی لاغر و تقریباً عالی دارید، بعد چه می شود؟

تمرینات صورت

برای تکمیل برنامه نهایی سلامت و تناسب اندام مردان، ورزش های صورت مردانه را توصیه می کنم. چرا؟ زیرا در بیشتر موارد، تمرینات ورزشی منظم و تمرینات قدرتی دقیقاً باعث ایجاد ویژگی های تراشه دار صورت نمی شود. در حالی که عضله سازی قفسه سینه و شانه های شما را مشخص می کند، به طور موثر عضلات صورت و گردن شما را هدف قرار نمی دهد.

با این تمرینات چه چیزی می توان به دست آورد؟ خط فک تراشیده شده، گونه های برجسته، از بین بردن کیسه های زیر چشم و چانه دوتایی چطور؟ ناگفته نماند که به افزایش اعتماد به نفسی که با ظاهر جدید شما می آید، اشاره نکنیم. تصور کنید که از انفجار سریع اعتماد به نفس جدید چه چیزی می تواند حاصل شود.

زیبایی تمرینات صورت این است که نتایج فوق العاده سریع به دست می آید!

آنها فقط حدود ۱۵ دقیقه از روز شما را می گیرند و می توانند در ترافیک، در هواپیما یا تقریباً در هر مکانی انجام شوند! بیش از ۵۰ ماهیچه در صورت وجود دارد و ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم نمی‌توانیم این ماهیچه‌ها را دستکاری کنیم و مجسمه‌سازی کنیم و آنها را برای بهبود ویژگی‌های صورت بدون جراحی پلاستیک تعریف کنیم!

پس شما آن را دارید بچه ها! راهنمای نهایی سلامت و تناسب اندام مردان و نکات تناسب اندام مردان در یک نمای کلی ساده!