راهنمای نکات کاهش وزن برای مردان

اکنون در این دوره مدرن که هر کس دیگران را از روی ظاهرشان قضاوت می کند که ظاهرشان همان زیبایی درونی را خواهد داشت. و برای این زیبایی مشکل بزرگی وجود دارد که چربی شکم است که شخصیت مرد را پایین می‌آورد و او را از شخصیت‌های متهور خارج می‌کند.

چربی شکم در مردان یکی از ظاهری غیر جذاب است، اما فراتر از جنبه های زیبایی، مشکل اصلی سلامتی که بیماری های قلبی است، ناشی از چربی شکم است. برای کاهش وزن در اطراف شکم و کمر، چند نکته سریع و آسان برای سوزاندن چربی های این نواحی وجود دارد. توسعه عضلات شیب بلند بهترین کلید برای سوزاندن چربی های اطراف شکم است و ماهیچه ها کالری بیشتری از بدن شما می سوزانند و شما را سالم می کنند. کالری بیشتر شما را تنبل می کند و بدن شما را پر از تنش و بیماری می کند. این به معنای انجام صدها حرکت دراز و نشست نیست، در واقع، در حالی که دراز و نشست می تواند قدرت شکم را افزایش دهد، اما ارتباط کمی با کاهش وزن در اطراف شکم دارد.

همانطور که تعجب خواهید کرد اگر بدانید در این دوره زمانی که سریال های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا می کنید، به راحتی افزایش کاردیو را انجام می دهید. می‌توانید با نشستن روی پاشنه‌های خود در حین تبلیغات اسکوات و هر بار که نمایش پخش می‌شود، آن را به عادت خود تبدیل کنید. شما برای تکرارهای زیاد تیراندازی خواهید کرد که باعث ایجاد توده عضلانی بدون چربی می شود. شما می توانید با افزودن حرکاتی به سبک زندگی نشسته خود مقدار کالری را که افزایش می دهید افزایش دهید که کالری بیشتری را بسوزاند و همچنین می توانید در حین انجام کاری که انجام می دهید از آن زمان لذت ببرید.

میوه های مکمل زیادی وجود دارند که به عنوان مکمل کاهش وزن استفاده می شوند. برخی از آنها به عنوان یک مکمل سوزاننده مانند توت آکای می توانند به شما کمک کنند چربی بسوزانید و در زمان پرمشغله غذا بخورید و زندگی سالم تری داشته باشید.

ورزش کاردیو نیز همان چیزی که در بالا ذکر شد می تواند برای شما مفید باشد، چربی های شما را می سوزاند و شما را از شر بیماری های قلبی خلاص می کند و به جای آن می توانید از این مکمل ها نیز استفاده کنید. اگر سایز کمر مردی بیشتر از طول درز آن باشد، باید برای کاهش وزن و حفظ سایز کمرش تمرین کند. سپس او یک مرد بی نقص خواهد بود.

بنابراین اگر شلوار جین ۳۶ در ۳۲ بپوشید، به تازگی هدف کاهش وزن خود را پیدا کرده اید. شما باید سایز ۳۲*۳۲ یا بهتر ۳۰*۳۲ باشید. حمله قلبی اصلی ترین مشکلی است که اگر شکم شما بیشتر از وزن شما باشد یا فیگور داشته باشید با آن مواجه خواهید شد. زمانی که چربی های زیادی روی شکم وجود داشته باشد، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی بسیار زیاد است. برای اینکه شما را از حمله قلبی و بیماری های قلبی دور کنید، باید تمرینات هوازی را با فشار بالا انجام دهید که شما را سالم و باهوش می کند