رژیم بدنسازی – همچنین برای زنان؟

بسیاری از زنان در یافتن یک رژیم غذایی بدنسازی که برای بدن زنان مناسب باشد، مشکل دارند. بیشتر تمرینات فقط برای مردان و بدن مردان طراحی شده است. زنان نیازهای متفاوتی نسبت به داشتن یک برنامه غذایی بدنسازی دارند. در مورد تمرینات و رژیم های غذایی چند توصیه برای زنان وجود دارد:

o مقدار غذای کمتری بخورید: این یک قانون اساسی برای برنامه های رژیم غذایی برای مردان یا زنان است. این امر برای حفظ دریافت مداوم مواد مغذی به بدن برای ترمیم عضلات و حفظ انرژی در طول روز است. این همچنین به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک می کند زیرا بدن و هضم شما همیشه در حال کار است. با این نوک ماهیچه های شما بدون اینکه چربی زیادی با آن اضافه کنید تشکیل می شوند.

o بدون نیاز به مربیان عضویت در باشگاه: تقریباً همه باشگاه‌ها یک مربی رایگان با عضویت شما دارند. این افراد ممکن است در مورد بدنسازی متخصص باشند، اما هیچ ایده ای در مورد رژیم غذایی عمومی و تمریناتی که فقط برای زنان انجام می شود، ندارند. تا آنجا که ممکن است از مربیان رایگان در باشگاه ها اجتناب کنید زیرا آنچه که آنها به شما می دهند فقط تکنیک های عضله سازی است که عمدتاً برای مردان کار می کند.

o قبل از ورزش یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات داشته باشید: کربوهیدرات ها انرژی شما را حفظ می کنند. اگر باید آن عضلات را تقویت کنید و مطمئن شوید که انرژی شما در طول تمرین حفظ می شود، باید یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا داشته باشید.

تمریناتی در آنجا وجود دارد که مخصوص بانوان ساخته شده است. اگرچه تعداد زیادی نیستند، اما هنوز هم می‌توانند نتایجی را که زنان می‌خواهند به‌طور خاص برای بدن زنان ارائه کنند. ممکن است این توصیه برای شما مفید باشد اما مطمئناً کار می کنند.