رژیم های غذایی برای مردان دارای اضافه وزن – The "مرد قد بلند" برای کاهش وزن برنامه ریزی کنید

رژیم غذایی برای مردان چاق باید بر غریزه طبیعی او برای پرخوری غلبه کند. بسیاری از آمریکایی ها از روی عادت پرخوری می کنند و فقط برای گذراندن وقت غذا می خورند. ما به آن عادت کرده ایم و نمی توانیم متوقف شویم. رژیم های اضافه وزن؟ … با بقیه فرق دارند. مردان چاق چگونه وزن کم می کنند؟ برای هر کسی که نیاز به کاهش وزن قابل توجهی دارد، زمان همیشه در خطر است.

چاقی در کشور ما یک اپیدمی است. سازمان جهانی بهداشت، که به عنوان سازمان بهداشت جهانی نیز شناخته می شود، اذعان کرده است که این بیماری همه گیر به بیش از یک میلیارد نفر چاق رسیده است. حدود یک سوم از افرادی که اضافه وزن در نظر گرفته می شوند به عنوان چاق طبقه بندی می شوند. اضافه وزن بر روی بدن شما اثرات متابولیکی ناخواسته ای بر سطح انسولین و فشار خون شما ایجاد می کند. این واکنش های شیمیایی در بدن شما همچنین می تواند منجر به فشار خون بالا، دیابت و بیماری های قلبی عروقی شود. چاقی تنها آغاز طیف وسیعی از مشکلاتی است که می تواند ناشی از آن باشد. چاقی همچنین می تواند پیش زمینه ای برای مشکلات ناباروری، بیماری کیسه صفرا و سایر اختلالات اسکلتی عضلانی باشد.

مانند بسیاری از رژیم های غذایی برای چربی شکم، برنامه های منوی رژیم غذایی شما از سه ماده اصلی تشکیل شده است. هر رژیمی که به افراد چاق مرضی یا هر فردی کمک کند این موارد را خواهد داشت. این سه ماده نقش دارند و هر آنچه در درون شما انباشته شده است را بیرون می کشند و به شما کمک می کنند تا آن را بیرون کنید.

۱) فیبر – افرادی که چاق هستند کالری زیادی جذب می شوند و آزاد نمی شوند. اگر این کالری ها سوزانده و استفاده نشود، در بدن ذخیره می شود. همچنین مقدار زیادی روی شکم شما و گاهی اوقات زیر آن باقی می ماند. فیبر یکی از دلایل مهمی است که افراد نتوانسته اند به مرور زمان از شر آن خلاص شوند.

۲) پروتئین – پروتئین ها آمینو اسیدهای پیچیده ای هستند که نقش کلیدی در “آتش” متابولیسم مرده دارند. هنگامی که برخی پروتئین های حیوانی و غنی از لوسین به مقدار زیاد در فواصل زمانی تأخیر خورده می شوند، می تواند تأثیر آتشین و پایداری بر متابولیسم شما داشته باشد. بسیاری از منابع طبیعی غذاهای غنی از لوسین شما از حیوانات لبنی و محصولات آنها می آیند. پنیر، تخم مرغ، شیر و البته گوشت و مرغ.

۳) آب – بدون هیچ سوالی، آب باید همیشه همراه هر برنامه غذایی سالم باشد. غفلت از دریافت نکردن آب کافی و همچنین پروتئین و فیبر در بیشتر موارد به طور مستقیم به علت چاق شدن بسیاری از افراد مرتبط است. این، و به نوبه خود، خوردن بیش از حد قند، کربوهیدرات های فرآوری شده و چربی های ترانس است. دریافت مقدار زیادی آب نیز کلید هر برنامه رژیم غذایی چاقی است.

کربوهیدرات ها نیز مهم خواهند بود. رژیم‌های چربی سوز خوب به آن‌ها نیاز دارند، اما مردان چاق مرزی می‌خواهند آن‌ها را همانطور که ما نیاز داریم بخورند و روی دیگران تمرکز کنند. کربوهیدرات ها انرژی خالص هستند و ما به آن انرژی نیاز داریم، اما فقط به صورت انفجاری کنترل شده در طول وعده های غذایی برای سوزاندن چربی. برخی از رژیم های محبوب تر و آسان برای پیروی بر روی بسیاری از این تکنیک ها تمرکز دارند. اکنون با قدرت اینترنت برخی می توانند رژیم های آنلاین رایگان تهیه کنند.

نادیده گرفتن بدن از این موارد در نهایت به چاقی کمک می کند، بنابراین ایده خوبی است که خود را با گزینه های سالم احاطه کنید. جایی که غذاهای زیادی دارید که دوست دارید و می توانید بیشتر بخورید. سعی کنید روی یافتن آن مواد در غذاهایی که دوست دارید تمرکز کنید و به آن پایبند باشید. شما باید در طول روز خود را با پروتئین درمان کنید. برای فعال کردن یک واکنش مداوم در متابولیسم خود، باید هر دو تا سه ساعت در روز به آن پروتئین بدهید. هر زمان که آن پروتئین را دارید، باید نوعی فیبر داشته باشید. این کار را پنج تا هفت بار در روز انجام خواهید داد. برای شروع، فقط یک (۱) از وعده های غذایی شما ممکن است نان غلات کامل داشته باشد، وعده های دیگر باید حاوی فیبر از سبزیجات یا میوه های سبز رنگ باشد. برای کسانی که چاق هستند، باید سعی کنند به جای آن نان را به حداقل برسانند و کربوهیدرات خود را از چیزهایی مانند برنج و سیب زمینی جمع آوری کنند.

کلید مبارزه با چاقی، کنترل آنچه می خورید است. انجام این کار برای برخی دشوار است. اینگونه است که مردان دارای اضافه وزن به سادگی و بدون جراحی وزن کم می کنند. استفاده از برنامه های غذایی متابولیزه شده برای افزایش متابولیسم محل بسیار خوبی برای شروع است و بهترین برنامه غذایی برای چاقی است. افراد مختلف با برخی غذاها مشکل دارند، اما این موارد قابل غلبه هستند و هرگز نباید مانع از سلامت فرد شوند. برای مردان بلند قد که عاشق غذا خوردن هستند، استفاده از این برنامه های غذایی تاخیری می تواند به تنظیم عادات و تمایلات غذایی افراد کمک کند. مثلاً کسی که مثل قبل گرسنه نمی شود. بیشتر این رژیم‌های ساده به شما می‌گویند که چه چیزی بخورید و چه چیزی برای تیپ بدنی شما بهتر است. برنامه های غذایی مانند این به کنترل اشتها به طور طبیعی با پروتئین و فیبر کمک می کند.