رژیم ۱۸۰۰ کالری – کاهش وزن برای مردان ۱۸۰۰ کالری در یک زمان

اگر می خواهید وزن کم کنید، رژیم ۱۸۰۰ کالری کاملاً سریع ترین راه برای کاهش وزن است. در عنوان گفتم “برای مردان”. دلیل این امر این است که رژیم ۱۸۰۰ کالری در بین مردان و رژیم ۱۲۰۰ کالری بیشتر در بین زنان محبوبیت دارد. این به این دلیل است که تقریباً ۱۲۰۰ کالری برای زنان و ۱۸۰۰ کالری برای مردان حداقل چیزی است که هر دو جنس می توانند به طور دائم جذب کنند و همچنان از سلامت خوبی برخوردار باشند.

از آنجایی که این حداقل مقدار کالری است که می توانید بخورید، این کاملا سریعترین رژیم غذایی برای کمک به کاهش وزن است. و سالم و سلامت بمانید

اگر کالری کمتری بخورید چه؟

تعدادی از چیزها ممکن است اتفاق بیفتد، اما برخی از “بزرگ”ها این است که بدن شما نمی تواند با آن مقدار کمی کالری کار کند، بنابراین شروع به انجام تنظیمات می کند مانند: ب. متابولیسم خود را کاهش دهید، چربی را ذخیره کنید و به جای چربی برای انرژی، عضلات بسوزانید. همچنین عملکرد صحیح سیستم های شما را بسیار دشوار می کند و شما راحت تر مریض می شوید زیرا سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شده است … این لیست همچنان ادامه دارد.

اگر می خواهید سریع وزن کم کنید، مهم است که کمتر از این مقدار کالری نروید. در واقع با این رژیم مهم است که هر ۷ روز یک روز تقلب داشته باشید. این به بدن اعلام می کند که ما از گرسنگی نمی میریم، به سوزاندن آن کالری ادامه می دهیم، متابولیسم خود را بالا نگه می داریم، وزن را کاهش می دهیم و چربی را از دست می دهیم.

در مورد رژیم ۱۸۰۰ کالری

۱. این سریعترین راه برای کاهش وزن است و باید هر ۷ روز یک بار با تقلب قطع شود.
۲. بیشتر کالری شما باید از منابع پروتئین کم چربی باشد.
۳. شما باید حداقل ۱۰۰ گرم کربوهیدرات در روز مصرف کنید.
۴. در هیچ روز کمتر از ۱۸۰۰ کالری مصرف نکنید.

نکات تغذیه ای ۱۸۰۰ کالری

۱. از خوردن «غذاهای سفید» مانند ماکارونی سفید، سیب زمینی سفید، آرد سفید و برنج سفید خودداری کنید.
۲. کالری خود را ننوشید. از نوشیدنی های پرکالری مانند آبجو، شراب، نوشابه و آبمیوه بجز روز هفتم دوری کنید.
۳. میوه ها و سبزیجات بسیار کم کالری هستند … از آنها به عنوان پرکننده استفاده کنید.
۴. به جای روغن های پرکالری در آشپزی از اسپری نچسب استفاده کنید.

اگرچه این رژیم هر ۷ روز یک بار با روزهای تقلب قطع می شود، اما شما باید هر ماه حداقل یک هفته از رژیم خارج شوید. با این حال، تمام وزن خود را به دست نیاورید. امیدوارم رژیم غذایی بهتر و افزایش فعالیت را به یک روش زندگی و عادت تبدیل کرده باشید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که در این مدت وزن اضافه نمی کنید، به سادگی کالری مصرفی خود را در حین ورزش افزایش دهید.