سلامت مردان – خودآزمایی ضریب سختی آلت تناسلی

آیا بدن بهتر، رابطه جنسی بهتر و سلامت کلی بهتر می خواهید؟ تست سختی آلت تناسلی خود را انجام دهید! آلت تناسلی شما فشارسنج سلامتی شماست. وقتی نعوظ شما سخت است، سنگ سخت است – زندگی شما خوب است. هر چه نعوظ شما سخت تر باشد، سالم تر هستید.

محققان حقایق و ارتباطات مهمی را بین فعالیت جنسی و سلامتی شما ایجاد کرده اند. هنگامی که رگ های خونی شما الاستیک و سالم هستند، قلب و مغز شما به خوبی کار می کنند و مشکلی در آزادسازی اکسید نیتریک ندارند و آلت تناسلی شما را مانند سنگ سخت می کند. هنگامی که متوجه شدید که نعوظ و سلامت شما به هم مرتبط هستند، باید مراقبت از خود را شروع کنید.

نعوظ آلت تناسلی شما یک علامت هشدار اولیه مانند قناری ها در معدن زغال سنگ است که در مورد خطر نادیده هشدار می دهد. زمانی که آترواسکلروز ایجاد می‌شود، مدت‌ها قبل از اینکه در شریان‌های کرونر قلب و سایر رگ‌های خونی بدن شما ظاهر شود، در رگ‌های کوچک آلت تناسلی‌تان مسدود می‌شود. این یک هشدار جدی و نشانگر یک مشکل قلبی عروقی است که ممکن است در حال توسعه باشد.

برای تعیین پتانسیل قلبی و جلوگیری از مشکلات نعوظ، دکتر. استیون لام به همراه جرالد سکوور کوزنز این تست ضریب سختی آلت تناسلی SEFT 3 مرحله ای را انجام دادند.

مرحله ۱ # تست تغذیه – آنچه می خورید بر عملکرد شما در رختخواب تأثیر می گذارد.

کارهایی که باید در این تست تغذیه جنسی انجام دهید عبارتند از:

۱. اندازه وعده را کاهش دهید. در هر وعده غذایی ۱۰ درصد کمتر یا حدود ۵۰۰ کالری در روز (۳ روز متوالی) بخورید.

۲. مصرف غذاهای چرب را کاهش دهید و چربی های اشباع شده مانند زرده تخم مرغ، کره، خامه، گوشت قرمز چرب و روغن نارگیل را افزایش دهید.

۳. هر روز ۹ وعده میوه و سبزیجات بخورید تا سطح کلسترول خود را کاهش دهید.

۴. چای سیاه یا سبز بنوشید

۵. غذاهای تند بخورید

مرحله ۲ # مکمل های جنسی

این مکمل را مصرف کنید:

۱. فیکنوژنول برای بهبود جریان خون به قلب و آلت تناسلی

۲. ال آرژنین برای افزایش تولید اکسید نیتریک که به معنی جریان خون بهتر به بدن شما و به خصوص آلت تناسلی شما است.

۳. برای حمایت و محافظت از عروق، ۳ گرم روغن ماهی مصرف کنید.

۴. OPCs (Oligomeric Proanthocyanidins) برای افزایش فعالیت ویتامین C و E برای بهبود جریان خون

۵. علف هرز بز شاخدار

مرحله ۳ # تناسب اندام جنسی

بهترین راه برای بهبود سختی نعوظ، تحریک اشتهای جنسی، افزایش عزت نفس و افزایش فعالیت جنسی، فعالیت بدنی منظم است. در زیر تمریناتی آورده شده است که می توانید برای بهبود آمادگی جسمانی خود، به ویژه عضلات درگیر در فعالیت های عشق ورزی خود انجام دهید.

۱. ۵۰۰۰ قدم دیگر به پیاده روی روزانه سم خود اضافه کنید

۲. ورزش های فشاری، شکم و اسکات را اضافه کنید که شانه، سینه، باسن و پاهای مورد نیاز برای عشق ورزی شما را تقویت می کند.

۳. حرکات کبرا یوگا را انجام دهید تا کمر، شکم، باسن و گردن خود را آرام کنید

۴. هر روز حرکات کششی انجام دهید

۵. لانژ انجام دهید

تکمیل این برنامه مطمئنا احساس متفاوتی در شما ایجاد می کند. شما به تغییرات قابل اندازه گیری در انعطاف پذیری، استحکام و سختی دست خواهید یافت. سرسختی یک سبک زندگی است، نه تغییرات سریع ۹۶ ساعته. ایده این است که همیشه از نظر احساسی و جسمی راحت باشید. این یک انتخاب سبک زندگی است.

اقتباس شده از The Hardness Factor: How to Achieve Your Health and Sexual Fitness در هر سنی، توسط Steven Lamm، MD، به همراه Gerald Secor Couzens، (c) 2005 HarperCollins.