سه تمرین آلت تناسلی برای بهبود سلامت آلت تناسلی و زندگی جنسی شما

بسیاری از افراد از این زمان اضافی در خانه برای ایجاد برنامه های ورزشی جدید و بهبود سلامت خود استفاده می کنند. چرا مقداری از این زمان اضافی را به کسی اختصاص ندهید که احتمالاً کمی کمتر از حد معمول احساس عضلانی می کند؟ بله آلت تناسلی شما اکنون زمان بسیار خوبی است تا آلت تناسلی خود را با کمی کشش و ورزش تقویت کنید تا برای آن عشق تابستانی آماده شوید که (امیدوارم) دوباره باز شود. در اینجا مقدمه شما برای خوش فرم شدن دانگ برای تابستان گرم است.

آیا مردان واقعاً اندام خود را تمرین می دهند؟

بله، بله، انجام می دهند و مدت زیادی است که این کار را انجام می دهند. و ما در مورد هل دادن، تلنگر زدن، چشمک زدن، فشار دادن آلت تناسلی صحبت نمی کنیم. ما در مورد تمرینات مشروع صحبت می کنیم. مردان در فرهنگ های آسیایی و آفریقایی برای قرن ها از تمرینات کششی ویژه برای حفظ طول آلت تناسلی با کشش بافت آلت تناسلی استفاده می کردند.

ورزش منظم برای سلامت آلت تناسلی چه فوایدی دارد؟

بیایید در مورد انگیزه صحبت کنیم، یا اینکه چرا باید تمرینات منظم آلت تناسلی را انجام دهید. برای دلایل زیادی آماده اید که چرا باید هر روز چند دقیقه برای کشش خروس خود وقت بگذارید؟ خوب، آنها اینجا هستند:

– ورزش آلت تناسلی با حفظ سلامت و اکسیژن بافت های آلت تناسلی باعث حفظ طول آلت تناسلی می شود.

– متوجه خواهید شد که ارگاسم شدیدتری دارید.

– انتظار مزایای سلامتی مانند عملکرد بهتر پروستات و سیستم ادراری را داشته باشید.

– با بیماری های مرتبط با یبوست خداحافظی کنید!

– نشان داده شده است که کشش اندک آلت تناسلی باعث افزایش تولید اسپرم می شود، که این خبر خوبی برای پدران بدخواه است.

– و آخرین فایده ورزش های آلت تناسلی … افزایش قوای جنسی و بهبود عملکرد است.

آماده برای شروع؟

سه تمرین برای تقویت آلت تناسلی

برای بهترین نتیجه، این سه مجموعه تمرینی را روزانه طبق دستور انجام دهید. اگرچه می‌توان آن‌ها را تقریباً در هر مکانی انجام داد، اما یک منطقه خصوصی را انتخاب کنید که فضای زیادی برای جابجایی داشته باشد و در حالت ایده‌آل با یک آینه مطمئن شوید که آنها را به درستی انجام می‌دهید. همچنین، مگر اینکه ورزش به طور خاص خلاف آن را بیان کند، همه این تمرینات باید با آلت تناسلی شل و تحریک نشده انجام شوند. و برای پسرانی که هنوز پوست ختنه گاه خود را در آغوش می کشند، قبل از شروع جلسه تمرینی به آرامی آن را به عقب بکشید.

ورزش شماره ۱ آلت تناسلی: پمپ

برای این ورزش، مردان می توانند آلت تناسلی نیمه نعوظ یا شل داشته باشند – هر چه که برای آنها بهتر باشد. آلت تناسلی را با هر دو انگشت شست روی شفت و بقیه انگشتان زیر آن نگه دارید تا از آن حمایت کنید. سپس پوست را به مدت ده ثانیه به عقب به سمت بدن حرکت دهید. مراقب باشید که آلت تناسلی را به آرامی درمان کنید و مانع جریان خون نشوید. چندین بار با یک حرکت پمپاژ تکرار کنید. سعی کنید در طول زمان آن را کمی بیشتر به عقب بکشید تا نتایج بهتری بدست آورید، اما همیشه کالا را با ملایمت و با دقت کنترل کنید.

ورزش شماره ۲ آلت تناسلی: بالا-پایین- پهلو به پهلو

سر آلت تناسلی را با دست نگه دارید، به آرامی آلت تناسلی را به سمت بالا بکشید و به مدت ده ثانیه در موقعیت خود نگه دارید. سپس آن را به مدت ده ثانیه پایین بکشید. به دنبال همان حرکت، ده ثانیه به سمت راست راه بروید و ده ثانیه به چپ بروید. برای بهترین نتیجه، این مدار را تا پنج دقیقه یک یا دو بار در روز انجام دهید.

ورزش شماره ۳ آلت تناسلی: آکاردئون

این یکی کمی پیچیده تر از بقیه است، اما آن را مانند یک نوازنده آکاردئون در حال پرسه زدن در یک رستوران ایتالیایی در نظر بگیرید. با گرفتن سر در یک دست شروع کنید و به آرامی آن را از بدن خود دور کنید. این کار را پنج، سه بار انجام دهید. سپس همچنان که سر را با یک دست نگه داشته اید، دست دیگر را روی قاعده آلت تناسلی قرار دهید و در حالی که تا پنج می شمردید، سه بار به سمت بدن بکشید. حالا به آرامی، خیلی آرام، به یکباره در هر دو جهت بکشید، تا سه بشمارید، و سپس عقب بکشید، تا دو بشمارید، مانند آکاردئون. برای بهترین موقعیت و کشش ملایم دستان خود را حرکت دهید. این کار را روزانه حداقل دو دقیقه انجام دهید.

بعد از آن همه ورزش، آلت تناسلی می تواند از مراقبت بیشتری استفاده کند. این پمپ آلت تناسلی را با یک کرم سلامت آلت تناسلی با فرمول خاص دنبال کنید (کارشناسان بهداشت توصیه می کنند روغن مرد ۱ مرد که از نظر بالینی ایمن و ملایم بودن آن برای پوست ثابت شده است) برای تقویت بیشتر قابلیت ارتجاعی و تون عضلانی. این نوع کرم همچنین با استفاده از ویتامین های A، B، C و E، پوست آلت تناسلی را برای پوست های نرم و قوی تر بهبود می بخشد و جوان می کند.