عملکرد آلت تناسلی: ۵ نکته برای افزایش حجم مایع منی

وقتی صحبت از مسائل مربوط به سلامت آلت تناسلی به میان می آید، افزایش حجم مایع منی معمولاً در لیست بالا نیست. استثنا، البته، زمانی است که یک مرد سعی می کند با یک شریک، فرزندی داشته باشد. با این حال، در این مورد، وضعیت عملکرد آلت تناسلی بیشتر در مورد افزایش حجم اسپرم است که با حجم مایع منی یکسان نیست. البته اسپرم جزء منی است، اما منی از عناصر دیگری نیز تشکیل شده است. نه، برای اکثر مردان تمایل به افزایش حجم مایع منی بیشتر یک نمایش فیزیکی است – آلت تناسلی که مقادیر زیادی منی را انزال می کند مردانه تر و چشمگیرتر دیده می شود. و بسیاری از مردان می خواهند حجم اسپرم خود را افزایش دهند.

چندین مرحله وجود دارد که فرد می تواند برای افزایش مقدار مایع منی که انزال می کند تلاش کند. برخی از نکات ممکن است برای یک مرد و برخی نکات ممکن است برای دیگری بهتر کار کنند – بنابراین به علاقه مندان جدی بذر توصیه می شود اینها را امتحان کنند و ببینند کدامیک بهترین نتایج را برای او به همراه دارد.

نکات

– به دفعات انزال نکنید. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای افزایش حجم مایع منی زمانی که مکرر انزال می‌کنید این است که به‌طور مرتب انزال نکنید. مکث طولانی‌تر بین انزال به سیستم زمان بیشتری برای پر کردن انزال می‌دهد. معمولاً ۱ یا ۲ روز تمام چیزی است که لازم است.

– اغلب انزال کنید. با این حال، باقی ماندن یک دوره طولانی بین انزال می تواند حجم مایع منی را کاهش دهد. این به این دلیل است که رابطه جنسی (با شریک جنسی یا به تنهایی) باعث افزایش سطح تستوسترون می شود که تولید مایع منی را افزایش می دهد. بنابراین یافتن تعادل مناسب بین انزال زیاد و کم می تواند مفید باشد.

– به اندازه کافی بنوشید. اکنون می دانیم که نوشیدن آب زیاد به طور کلی برای سلامتی مفید است و این شامل سلامت آلت تناسلی نیز می شود. جای تعجب نیست که بخش زیادی از مایع منی را آب تشکیل می دهد، بنابراین داشتن مقدار زیادی آب در دسترس به افزایش حجم مایع منی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که مایعات مانند الکل و نوشیدنی های کافئین دار را محدود کنید، که در واقع می توانند باعث کم آبی بدن شوند.

– شارژ روی مایع پروستات که بخش بزرگی از مایع منی را تشکیل می دهد، حاوی سطح بسیار بالایی روی است. تا حدی، زمانی که روی بیشتری در دسترس باشد، مقدار بیشتری مصرف می شود. اگر کمتر باشد، کمتر استفاده می شود که در نهایت حجم دانه را کاهش می دهد. خوردن مقادیر سالم غذاهای غنی از روی مانند تخمه کدو تنبل، گوشت بره، نخود، گوشت گاو، ماست، اسفناج، مرغ و عدس یا مصرف مکمل های روی می تواند به افزایش ذخایر روی در بدن کمک کند. (مثل همیشه، قبل از ایجاد هرگونه تغییر اساسی در رژیم غذایی یا افزودن مکمل ها، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.)

– اسیدهای آمینه بیشتری دریافت کنید. اسیدهای آمینه ترکیبات آلی هستند که اجزای اصلی پروتئین ها هستند. برخی از اسیدهای آمینه مانند ال-آرژنین و ال-کارنیتین به مقدار زیادی در مایع منی وجود دارند. ماهی، مرغ، گوشت قرمز، آجیل، دانه ها، جوانه گندم و همچنین تخم مرغ و محصولات لبنی (شیر، ماست، پنیر و غیره) منابع خوبی از ال آرژنین هستند. منابع گوشتی ذکر شده در بالا نیز برای ال کارنیتین مفید هستند. و دوباره، مکمل ها می توانند راه دیگری برای دریافت این دو اسید آمینه باشند.

عملکرد مناسب آلت تناسلی برای مردانی که امیدوار به افزایش حجم مایع منی هستند مهم است، و این بدان معناست که سلامت آلت تناسلی در اولویت است – بنابراین استفاده روزانه از کرم سلامت آلت تناسلی درجه یک. (کارشناسان بهداشت روغن Man1 Man را توصیه می کنند که از نظر بالینی ثابت شده است که ملایم و ایمن برای پوست است) قابل توجه است. برخی از موادی که قبلا ذکر شد، از جمله ال-آرژنین و ال-کارنیتین، در بهترین این کرم ها یافت می شوند. علاوه بر مزایای ذکر شده، ال آرژنین نقش مهمی در تولید اکسید نیتریک ایفا می کند که به نوبه خود به رگ های خونی آلت تناسلی کمک می کند تا در صورت نیاز باز شوند و گشاد شوند. و ال کارنیتین همچنین حاوی خواص محافظت کننده عصبی است که به حفظ حس خوب آلت تناسلی کمک می کند حتی زمانی که اندام به طور تقریبی دست به کار می شود.