فواید ویتامین D برای آلت تناسلی – حمایت از مردانگی سالم

بر کسی پوشیده نیست که ویتامین D برای سلامتی و تندرستی کلی مهم است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید منبع مهم ویتامین D است زیرا نور خورشید تولید آن را در بدن تحریک می کند. تمام سیستم های اندام بدن برای عملکرد صحیح به ویتامین D نیاز دارند. حتی آلت تناسلی نیز از این ماده مغذی ضروری سود می برد زیرا عملکرد کلی سلولی را بهبود می بخشد و به دفع بیماری کمک می کند.

با این حال، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، اشعه های مضر UV را به همراه دارد که به پوست آسیب می رساند و به سرطان پوست و پیری زودرس کمک می کند. علاوه بر این، کسانی که در آب و هوای آفتابی در تمام طول سال زندگی نمی کنند، ممکن است از کمبود ویتامین D رنج ببرند. خوشبختانه راه های دیگری نیز برای رساندن این ویتامین به بدن وجود دارد، از جمله غذاهای غنی شده، مکمل ها و کرم های پوستی تقویت شده.

فواید ویتامین D چیست؟

ویتامین D فواید بی شماری دارد که برای سلامتی کلی ضروری است. از طرق زیر به بدن سالم کمک می کند:

  • از طریق بهبود جذب کلسیم، دندان ها، استخوان ها و ناخن های قوی می سازد.
  • بهبود عملکرد عصبی عضلانی؛
  • کمک به پیشگیری از پوکی استخوان؛
  • ممکن است به پیشگیری از مشکلات سلامت روان مانند افسردگی یا اسکیزوفرنی کمک کند.
  • می تواند از پیشرفت سرطان پروستات و روده بزرگ جلوگیری کند.
  • تقویت و حفظ یک سیستم ایمنی سالم؛
  • به سلامت چشم کمک می کند؛
  • به جذب ویتامین های A و C و کلسیم کمک می کند.
  • بهبود سلامت و ظاهر پوست؛
  • به درمان دیابت و چاقی کمک می کند.

منابع ویتامین D

بنیاد سرطان پوست مصرف روزانه ۶۰۰ IU (واحد بین المللی) ویتامین D را توصیه می کند. افراد بالای ۷۰ سال باید ۸۰۰ واحد بین المللی دریافت کنند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یک راه آسان برای دریافت دوز روزانه ویتامین D است. با این حال، قرار گرفتن بیش از حد در نور خورشید می تواند منجر به سرطان پوست، پیری زودرس و ایجاد چین و چروک شود. به جای تکیه بر خورشید به عنوان تنها منبع ویتامین D خود، یک برنامه بهتر ممکن است این باشد که به دنبال منابع جایگزین باشید – با خوردن غذاهای غنی از ویتامین، مصرف مکمل ها یا استفاده از کرم های پوستی غنی شده با ویتامین. قارچ پورتابلا و شیتاکه، ماهی آزاد، ماهی تن، مارماهی، روغن کبد ماهی، ساردین، ماهی خال مخالی، جگر گاو، زرده تخم مرغ و البته شیر گزینه های عالی برای افزودن ویتامین D بیشتر به رژیم غذایی هستند. با این حال، بسیاری از مردم دریافت ویتامین D کافی از طریق رژیم غذایی را دشوار می دانند. بنابراین، مکمل ها گزینه دیگری برای افزایش مصرف شما هستند. ویتامین D را می توان به صورت قرص از طریق مکمل های مولتی ویتامین یا کلسیم مصرف کرد، اما مانند سایر مکمل های خوراکی، باید تحت راهنمایی و توصیه یک متخصص مراقبت های بهداشتی مصرف شود. ویتامین D همچنین می تواند به صورت موضعی در یک لوسیون یا کرم استفاده شود تا از مزایای سلامتی آن بهره مند شود زیرا به سرعت به پوست نفوذ می کند.

ویتامین D و آلت تناسلی

استفاده از کرم غنی از ویتامین D به طور مستقیم روی آلت تناسلی می تواند به سرعت بافت پوست را بهبود بخشد، تا حدی به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی آن. ویتامین D پوست خشک را بازسازی می کند، خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد و می تواند خطوط ریز و چین و چروک را در پوست پیری صاف کند. ویتامین D همچنین برای درمان پسوریازیس، وضعیتی که معمولاً آلت تناسلی را تحت تأثیر قرار می دهد، استفاده می شود. رژیم ویتامین D می تواند به کاهش خارش و مشکلات پوسته پوسته شدن مرتبط با پسوریازیس کمک کند. خواص آنتی اکسیدانی آن همچنین می تواند متابولیسم و ​​رشد سلول های پوست را بهبود بخشد و به سلامت پوست آلت تناسلی کمک کند.

کرم ویتامین آلت تناسلی (اکثر کارشناسان روغن Man 1 Man Oil را توصیه می کنند) سرشار از ویتامین D، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر ویتامین های ضروری، آلت تناسلی را تغذیه می کند و اندام خسته و ناسالم را احیا می کند. استفاده روزانه نه تنها سلامت و عملکرد مردانگی را بهبود می بخشد، بلکه می تواند جریان خون را در آن ناحیه بهبود بخشد و همچنین حساسیت را برای حداکثر احساس و پاسخ دهی بهبود بخشد.