مردان در رژیم غذایی – چگونه به مرد زندگی خود کمک کنید تا سالم باشد

به نظر می رسد اجرای برنامه کاهش وزن برای مردان دشوارتر از زنان باشد، زیرا صرفاً به دلیل انگ درک شده «مردانی که رژیم دارند» هستند. خانم ها همیشه رژیم دارند و با دوستانشان در مورد آن بحث می کنند و در مورد کاهش وزن یا افزایش وزن صحبت می کنند و همه اینها بحث قابل قبولی است. مردها فقط این کار را نمی کنند.

به طور کلی، مردان به دلیل عوامل متعددی از چاقی رنج می برند که نسبتاً به راحتی قابل درمان است. این بدان معنا نیست که یک مرد به راحتی وزن خود را به همان اندازه که می خواهد کاهش می دهد، اما دادن امتیازات در زمینه های زیر احتمالاً نتایج چشمگیری را در زمان کمتری برای اکثر مردان نسبت به زنان به همراه خواهد داشت.

مصرف الکل را کاهش دهید

در حالی که مطمئناً این یک هنجار نیست، بسیاری از مردان آبجو می نوشند، و با حذف یا کاهش شدید این عمل، یک مرد می تواند به طور قابل توجهی بر وزن کلی خود تأثیر بگذارد. خوشبختانه در حال حاضر آبجوهای سبک بسیار خوبی در بازار وجود دارد که کاهش وزن مطلوب را به این سرعت به ارمغان نمی آورند، اما مطمئناً گامی در مسیر درست هستند.

کمتر گوشت قرمز بخورید

مطالعات بالینی نشان داده است، نه تنها از طریق محاسبه وزن، بلکه از طریق حوادث قلبی و بیماری های روده بزرگ، که مردان برخلاف آنچه باید، مقدار نامتناسبی از گوشت قرمز در رژیم غذایی خود دریافت می کنند. گوشت قرمز چربی بیشتری دارد و مانند گوشت بدون چربی یا ماهی و مرغ به راحتی هضم نمی شود. جایگزینی گوشت قرمز با گوشت های کم چرب تر حرکت خوبی است، اما به طور کلی مردان باید به جای محصولات گوشتی، میوه ها و سبزیجات بیشتری مصرف کنند.

فست فود را حذف کنید

با توجه به اینکه مردان هنوز در زیر ننگ مضاعف ناتوانی در آشپزی زندگی می‌کنند، اگرچه واقعیت ندارد، اما همچنان در آنجا معلق مانده‌اند، بسیاری از مردان برای بسیاری از وعده‌های غذایی خود به فست فود و خوردن غذا متکی هستند. یک چیزبرگر از یک رستوران فست فود چندین برابر بیشتر از چیزبرگر خانگی ساخته شده از گوشت چرخ کرده بدون چربی مخلوط با بوقلمون چرخ کرده کالری و چربی دارد. احتمالا اونی که تو خونه درست میشه خیلی بهتره!

ورزش

مردان به ورزش بیشتری نیاز دارند! ورزش روزانه، از جمله پیاده روی سریع برای افزایش ضربان قلب به مدت حداقل ۱۰ دقیقه، نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث سلامت قلب، سیستم گردش خون و ماهیچه های شما نیز می شود. از آنجایی که مردان توده عضلانی بیشتری نسبت به زنان دارند، می توانند سریعتر از ورزش، ورزش و تمرینات قدرتی بهره ببرند. و در حالی که ما قبلاً اعتراف کرده‌ایم که بحث در مورد رژیم غذایی لزوماً یک موضوع اجتماعی رایج برای مردان نیست، اما رفتن مردان به ورزشگاه کاملاً ضروری است.

اگرچه این بدان معنا نیست که کاهش وزن برای مردان آسان‌تر از زنان است، اما این یک واقعیت پزشکی است که بسیاری از مشکلات زنان با وزن خود هورمونی است. مردان نسبت به زنان بیشتر به تکنیک های کاهش وزن واکنش نشان می دهند و توده عضلانی را سریعتر می سازند. با اجرای مراحل بالا، اکثر مردان به سرعت مزایای سبک زندگی سالم تر را خواهند دید.