مکمل های کاهش وزن – خوب، بد، زشت

کاهش وزن به خصوص برای خانم ها سخت است. بافت چربی بدن زن بیشتر از بدن مرد است. هورمون ها و تغییرات هورمونی بر روش کاهش وزن زنان نیز تأثیر می گذارد. این حقایق باعث می شود که زنان در هنگام تلاش برای کاهش وزن به دنبال کمی کمک اضافی باشند.

تنها راه کاهش وزن و حفظ آن تغییر عادات غذایی و داشتن یک سبک زندگی فعال است. تغییر در رژیم غذایی به معنای غذاهای تمیزتر و کاهش تعداد کالری مصرفی است. داشتن یک سبک زندگی فعال به معنای افزایش فعالیت بدنی است، چه رفتن به باشگاه یا صرفاً پیاده روی بیشتر در روزتان. اگر بیمار به همان عادات بدی که منجر به چربی اضافی می شد برگردد، حتی جراحی های زیبایی بی فایده است. بدن سلول های چربی خارج شده با لیپوساکشن را بازسازی می کند و هدف از لیپوساکشن را شکست می دهد.

قرص ها و مکمل های رژیم غذایی وسوسه انگیز زیادی در بازار وجود دارد که ادعا می کنند در مدت زمان کمی تغییرات شدیدی ایجاد می کنند. برای زنی که می خواهد قبل از تعطیلاتش چند کیلو وزن کم کند وسوسه انگیز است. آنهایی که بیان می کنند برای مشاهده تغییر نیازی به رژیم غذایی یا ورزش نیست، ناسالم هستند. دوره زمانی. ادعاهایی مانند این تقریباً همیشه در نتیجه محروم کردن بدن از چیزی است که به آن نیاز دارد. محرومیت منجر به عوارض سلامتی می شود که گاهی ویرانگرتر از مشکلات سلامتی مرتبط با اضافه وزن است. همه چیز در حد اعتدال. هرگز به امید کاهش وزن به حذف کامل مواد مغذی مهم متوسل نشوید.

کاهش وزن سریعتر از ۱ تا ۲ پوند در هفته برای سلامتی شما خوب نیست و احتمالا پایدار نیست. تنها راه کاهش وزن، تغییر سبک زندگی است. مراقب هر مکملی باشید که ادعا می کند بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش باعث کاهش وزن می شود.

تغییر سبک زندگی آسان نیست. مکمل‌هایی که به فرآیند کمک می‌کنند، مانند جایگزینی وعده‌های غذایی، آن را قابل تحمل‌تر می‌کنند و منجر به ثبات می‌شوند. جایگزین های وعده های غذایی باید حاوی ویتامین هایی باشد که در غذاهایی که معمولاً می خورید یافت می شود. مصرف داروهای سرکوب کننده اشتها هنگام تلاش برای کاهش کالری دریافتی مفید است، تا زمانی که کالری از خوردن غذاهای سالم به دست آید. سایر مکمل ها برای تشویق ورزش و آماده کردن وعده های غذایی، انرژی را افزایش می دهند. اغلب اوقات، دلیل اینکه افراد ورزش نمی کنند یا وعده های غذایی خود را آماده نمی کنند، این است که انرژی ندارند. داشتن انرژی بیشتر برای تحرک بیشتر منجر به کاهش وزن می شود.

اگر روند آهسته است ناامید نشوید. همه زنان به طور متفاوت و در نواحی مختلف بدن وزن اضافه و کاهش می دهند. هدف سالم تر شدن است. تمرکز بر وزن ایده آل می تواند باعث استرس شود. استرس منجر به افزایش وزن می شود. ایجاد تغییرات برای یک سبک زندگی سالم، اینچ ها از کمر دور می شود و سال ها به زندگی اضافه می کند.

تلاش برای کاهش وزن اغلب برای زنان چالش برانگیزتر از مردان است. کاهش وزن مستلزم تغییر در رژیم غذایی و افزایش فعالیت است. مصرف مکمل ها برای کمک در طول مسیر خوب است. از مصرف قرص های لاغری که ادعای کاهش وزن شدید دارند خودداری کنید. روی سالمتر شدن تمرکز کنید نه کاهش وزن. یک سبک زندگی سالم در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.