نکات بهداشتی برای مردانی که به ۵۰ سالگی نزدیک می شوند

با افزایش سن، ما به طور طبیعی تغییر می کنیم – عضلات، خواسته ها و انرژی ما. نسبت به زمانی که جوانتر هستیم تمایل داریم تنبل شویم. اگرچه من فکر می کنم این یک عادت اجتماعی است تا یک عادت سنی. در اینجا چند نکته برای کمک به حفظ سلامت و انرژی در دوران بلوغ وجود دارد.

۱) با افزایش سن، تون عضلانی خود را از دست می‌دهید، اگر قبلاً هرگز آن را انجام نداده‌اید، تمرینات وزنه‌برداری را انجام دهید – راهنمایی بخواهید و به آرامی شروع کنید – با این حال، تون عضلانی خود را بازیابی کنید. شما به راحتی می توانید تمرینات وزنه برداری را تا ۷۰ و ۸۰ سالگی به خوبی انجام دهید. بدن خود را از افتادن به معنای واقعی حفظ کنید.

۲) وزن خود را کاهش دهید. اگر اضافه وزن دارید، با خود بی رحم باشید، وزن کم کنید، وزن کم کنید، این وزن اضافی را حمل نکنید. وقتی جوان تر بودید، بدن شما می توانست مجازات بیشتری را تحمل کند – اکنون به بدن و بدن خود مهربان باشید. بهش اتاق بده پس لاغر بخور دلت را کم کن، با رگ ها و رگ هایت مهربان باش. فشار فیزیکی روی اندام های خود را از بین ببرید. استخوان ها و مفاصل خود را تسکین دهید. تون عضلانی خود را بهبود بخشید اما از چربی دوری کنید.

۳) فشار خون خود را کنترل کنید. حملات قلبی کشنده است و هیچ علامت هشدار دهنده ای ندارد – به جز فشار خون. شما می توانید در سن ۴۰ یا ۸۰ سالگی بر اثر حمله قلبی بمیرید و این یک هشدار نیست. فشار خون خود را چک کنید و آن را به محدوده سالم برسانید. اما اگر مهم نیست – سعی کنید از مواد مخدر اجتناب کنید – از یک رژیم غذایی و رژیم غذایی ورزشی استفاده کنید.

۴) کمتر بخورید و سالم‌تر بخورید – بدن و سیستم‌های آن مانند بیست سالگی غذاها را پردازش نمی‌کنند – به آنها آزادی عمل بدهید، با مهربانی با آنها رفتار کنید. اعتدال در همه چیز. هیولاهای چربی و سدیم آشکار را حذف کنید.

۵) ویتامین مصرف کنید. اگر لاغر و لاغر هستید و سالم غذا می خورید، قرص های ویتامین و مواد معدنی ممکن است مفید نباشند. اما بدن شما برای تهیه بسیاری از چیزهایی که در بیست و پنج سالگی با آنها مشکلی نداشت به کمک نیاز دارد. مولتی ویتامین مصرف کنید – ضرری ندارد. در حالت ایده آل یک محصول درجه یک (که به عنوان غذا عمل می کند و فقط حاوی ویتامین های مصنوعی در نشاسته و شکر نیست). یکی از بهترین ها برند Nutrilite است

۶) برای سلامتی – قبل از مصرف هر گونه داروی تجویزی ابتدا به رژیم غذایی فکر کنید. داروهای تجویزی همیشه یک مشکل هستند. این یک درمان اورژانسی است، نه یک درمان سبک زندگی. گلوکوزومین برای مفاصل، امگا ۳ برای سیستم ایمنی و قلب سالم. سیر برای پاکسازی و سلامت قلب. جینسینگ برای انرژی (مراقب جینسینگ خوب باشید، این یک تقویت کننده است). کوآنزیم Q10 برای جایگزینی انرژی.

با این حال، برای تمام مکمل های غذایی، لطفا از یک پزشک حاذق که سبک زندگی و نوع بدن شما را می شناسد کمک بگیرید.

۷) بیشتر از نگرانی در زندگی خود شادی ایجاد کنید. برنامه ریختن. فکر می کنی پیر شده ای؟ هی، ممکن است فردا بمیری – یا ممکن است ۵۰ سال دیگر برایت باقی بماند (زندگی تا کنون، دوباره) شما همیشه در راه رسیدن به آرزو شادتر هستید. ممکن است زمان بازنشستگی از شغلتان فرا رسیده باشد – اما زندگی همیشه غنی و فراگیر است – در زندگی خود دخالت کنید. درگیر بمان. فقط یکبار میاد