نکات بهداشتی برای مردان

مردان نه تنها باید سخت کار کنند، بلکه باید مراقب سلامتی خود نیز باشند. در اینجا ما به شما چند پیشنهاد مفید می دهیم، بیایید این کار را هم اکنون انجام دهیم!

۱. تناسب اندام: آیا رویای قوی شبیه شوارتزنگر را دارید؟ وقتی خیلی پیر به نظر می رسید، تصور اینکه زنان به شما اهمیت می دهند سخت است. شما باید عضلات خود را زیباتر کنید و سعی کنید تمرینات قدرتی مانند وزنه برداری انجام دهید و بدن را واقعا قوی کنید.

۲. شجاع: فکر نکنید که سلامت جسمی کافی است. در فشارهای روزگار، یک مرد واقعا سالم نباید از هیچ چیز بترسد تا در صورت بروز مشکل، آرامش خود را حفظ کند. صرف زمان زیادی برای فکر کردن می تواند مقاومت شما در برابر استرس را افزایش دهد.

۳. در آغوش گرفتن: اکنون معشوق خود را بزرگ کن. در آغوش گرفتن باعث قدردانی از احساسات یکدیگر می شود، ذهن شما یک هورمون “OT” ترشح می کند، این به آرام کردن خلق و خوی شما و دوری از بیماری کمک زیادی می کند.

۴. بازرسی دوره ای: یک بیماری ظاهر می شود و شما نمی توانید آن را احساس کنید، بنابراین از بررسی نکردن آن احساس خوبی نخواهید داشت. به طور منظم نزد پزشک بروید و بدن خود را ارزیابی کنید.

۵. ورزش: اگرچه ما همیشه در مورد ورزش صحبت کرده ایم، اما ممکن است هنوز عملکرد خوبی نداشته باشید. به یاد داشته باشید، سلامتی شما متعلق به شماست، ورزش موثرترین راه برای سلامتی است. صبح برای مدتی با یک جفت کفش جدید بدوید؛ در زمستان هر آخر هفته با دوستانتان هاکی بازی کنید.

۶. غذا: متخصصان تغذیه می گویند اگر قرار است مردی تناسب اندام داشته باشد، ابتدا باید غذا را متحول کرد. چیزی بخورید که خیلی دوست دارید اما برای سلامتی شما مفید نیست، بعد از مدتی به شما آسیب می رساند. برای اطمینان از مصرف میوه ها و سبزیجات تازه، غلات کامل، لوبیا، ماهی، گوشت بدون چربی و انواع آجیل به جای نوشیدن بیش از حد، عادات غذایی خود را هر روز اصلاح کنید.

۷. زبان بدن: وضعیت بدن یک شاخص مغلوب و سالم در انسان است. حالا لطفا شروع کنید به آن بچسبید. یک روش زیبا عملاً شما را جذاب تر می کند. برعکس، رفتار ناشایست نمی تواند در هر زمانی بر سلامتی تأثیر بگذارد.

۸. رها کردن: برای مدتی آرام بمانید، مهم نیست چقدر مشغله دارید. این یکی از بهترین راه ها برای درمان بهتر و کاهش فشار است. منتظر نمانید که بدن از بدهی خارج شود، اگر حال شما خوب نیست، دیگر دیر شده است. هر دوشنبه به خودتان وقت قانونی بدهید یا چند ساعت در روز را به خودتان اختصاص دهید.

۹. خاطرات: چیزهای خوبی را که چند سال پیش اتفاق افتاد را به خاطر بسپارید. همچنین به شما کمک خواهد کرد که خود را بهتر کنید.

۱۰. مسافرت: نباید تحت پوشش یک شغل پرمشغله باشد. با قلبی پرنده مانند کوه های زیبا یا آب زلال به طبیعت نزدیک باشید. فضایی برای رهایی کامل فراهم کنید تا عاقل باشید.