کاهش وزن – ۵ نکته برای موفقیت (فقط برای مردان)

کاهش وزن: آنچه برای زنان مفید است لزوماً برای مردان مؤثر نیست.

در مقایسه با زنان، مردان به ندرت به دنبال مشاوره حرفه ای در مورد کاهش وزن هستند. و اگر این کار را انجام دهند، مطمئناً با هرم غذایی یا شمارش کالری ها زحمت نخواهند داد. چه چیزی برای مردان مفید است و چه چیزی مناسب نیست؟

تحقیقات جدید از مطالعه خودیاری، ورزش و رژیم غذایی با استفاده از فناوری اطلاعات (SHED-IT) آنچه را که پزشکان مراقبت های اولیه برای چندین دهه مشاهده کرده اند، تایید می کند.

در اینجا ۵ نکته برای کمک به کاهش وزن موثر مردان وجود دارد.

۱. اندازه بخش را محدود کنید. برای ناهار به جای دو عدد، یک عدد کلوچه بخورید. به جای چهار عدد مرغ دو تکه بخورید. این به اندازه کافی آسان برای درک و بسیار آسان برای پیاده سازی است. این تغییر به تنهایی پنج پوند در ماه تفاوت ایجاد می کند. از دست دادن وزن لزوماً علم موشکی نیست. ورزش بیشتر نیز کمک می کند، اما ممکن است دو ساعت طول بکشد تا از بین برود – بهتر است در وهله اول این کار را انجام ندهید.

۲. مصرف چربی را محدود کنید. یک ماهیتابه کوچک سفارش دهید، نه یک ماهیتابه بزرگ. مرغ کبابی را سفارش دهید نه سرخ شده. یک استیک کوچک سفارش دهید، نه یک همبرگر هیولایی ماچو. گام های کوچک، اما برای کاهش مصرف چربی و در نتیجه کالری دریافتی کافی است. مردان اهمیتی نمی دهند که کالری در یک گرم چربی دو برابر کربوهیدرات یا پروتئین است. اما آنها می دانند که خوردن چربی باعث چاق شدن افراد می شود، بنابراین ممکن است مایل به ایجاد این تغییرات ساده باشند.

۳. از نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید. نوشابه معمولی ننوشید. پایان داستان. این تمام چیزی است که مردان می خواهند بدانند – نتیجه نهایی. زنان بیشتر از مردان تمایل به مصرف قند و کربوهیدرات دارند. (یک کوکی نمی تواند صدمه ببیند، درست است؟ من هنوز هم می توانم هر چند وقت یکبار یک کیک تولد بخورم، درست است؟ – زنان می پرسند.) به طور کلی، مردان متوجه نیستند که یک نوشابه بزرگ به اندازه یک آب نبات کالری دارد. حذف یک بسته شش تایی کوکا در روز معادل حدود دو پوند کاهش وزن در هفته است. از آنجایی که مصرف نوشیدنی های شیرین باعث ایجاد سیری (احساس سیری) نمی شود، قطع نوشیدنی های شیرین ممکن است باعث افزایش مصرف غذاهای دیگر نشود.

۴. نگران سبزیجات نباشید. اگرچه مصرف فیبر باعث افزایش سیری می شود، اما مردان اهمیتی نمی دهند و اهمیتی نمی دهند. آنها همچنین نسبت به زنان کمتر از یبوست رنج می برند و بنابراین منظم بودن حرکات روده در حین رژیم غذایی کمتر نگران کننده است.

۵. قوطی آبجو. دو آبجو در روز معادل حدود سه پوند وزن بدن در ماه است. نوشیدن یک بسته شش بسته در هر شب می تواند تا صد پوند در سال اضافه کند. به خوبی شناخته شده است که نوشیدن آبجو باعث ایجاد شکم آبجو می شود. نیازی به توضیح دکتر نیست که آبجو کمتر منجر به کوچک شدن دور کمر می شود.

اگر مردی هستید که سعی در کاهش وزن دارید، حجم سهم خود را کاهش دهید، کمتر چربی بخورید و از مصرف الکل و نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید.. از آنجایی که بعید است برای تحقیق بیشتر زحمت بکشید، روی این مراحل ساده تمرکز کنید و مراقب آب شدن وزن باشید.