کاهش چربی برای مردان – راز واقعی کاهش چربی شکم رژیم غذایی و ورزش نیست

مکانیسم های کاهش چربی به خوبی شناخته شده است. برای از دست دادن چربی، و به ویژه چیزی به اندازه چربی شکم، دو ایده اصلی وجود دارد:

  • شما باید رژیم غذایی روزانه خود را کاهش دهید و تا حد امکان سالم غذا بخورید.
  • شما باید به روش درست، عضلات مرکزی و خاص تمرین کنید و باید زمان مشخصی را به آن اختصاص دهید.

قرارداد مدرن، عمدی یا غیر عمدی، حکم می کند که باید مبلغی را خرج کنید زمان زیادی ورزش برای دریافت مقدار مناسب برای کاهش چربی. همچنین بیان می کند که اگر می خواهید چربی کم کنید، باید از غذاهای شیرین، شیرین، کربوهیدرات های فرآوری شده و الکل خودداری کنید. چربی شکم به ویژه در برابر الکل آسیب پذیر است.

در حالی که در درازمدت بهتر است غذاهای فرآوری شده و شیرین را کاهش دهید و برای کاهش چربی ورزش کافی داشته باشید، حذف مهم ترین ماده نه ممکن است و نه پایدار.

و بس: ذهن و عادات آن.

تخمین زده می شود که رفتار افراد عادی ۹۵% عادت است. چگونه در بدن بیشتر با دستورالعمل های ناخودآگاه و آموخته شده کار می کند تا با تفکر آگاهانه. ما بیشتر این عادات را بدیهی می دانیم.

ممکن است آن‌هایی باشند که چای یا قهوه‌تان را بهم می‌زند، آن‌هایی هستند که هنگام فکر کردن، انگشتتان را زیر چانه‌تان می‌گذارند، یا آن‌هایی هستند که با حالت عصبی موهایتان را برس می‌زنند. همه این رفتارها، هر چقدر هم که ممکن است خاص به نظر برسند، برنامه ریزی شده اند. در مقطعی از زندگی تان این کارها را به این صورت انجام ندادید. شما آنها را یاد گرفتید

آنها ممکن است الگوهای ذاتی را تقویت کرده باشند، مانند ایده مراقبت در مقابل طبیعت، اما منبع آنها هر چه باشد، شما آنها را به طور خودکار انجام می دهید.

همین امر در مورد عادات غذایی و عادات ورزشی نیز صدق می کند. و مهمتر از آن، برای هوس و انگیزه برای از دست دادن چربی بدن و شکم. اگر سعی کنید یک رژیم غذایی یا برنامه ورزشی را اتخاذ کنید که نیاز به تغییرات زیادی دارد، نمی توانید آن را حفظ کنید. قبل از اینکه کار کند یک سری خطا خواهید داشت. و دلیل اینکه در نهایت کار می کند این است که هر شکست گامی کوچک به سمت هدف موفقیت است.

اما این یک راه بسیار هوشمندانه برای نزدیک شدن به یک برنامه کاهش چربی نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، در واقع یک راه بهتر، که تنها راه از دست دادن چربی به معنای استفاده از عادات خود، تغییر آنها و ایجاد عادات جدید در افزایش اندک است. اگر مرتکب اشتباه شوید، فقط مقدار کمی و قابل کنترل را از دست می دهید.

تنها پس از یک ماه، ممکن است هوس خوردن غذاهایی مانند شکلات یا کربوهیدرات های فرآوری شده مانند نان سفید و پاستا نداشته باشید. شما فقط حوصله خوردن آنها را ندارید.

چگونه می توانید از عقل و عادات خود برای از بین بردن چربی شکم استفاده کنید؟

می توانید با امتحان این ۳ پیشنهاد شروع کنید:

  • مصرف کلی غذای خود را فقط ۱۰ درصد کاهش دهید و هر ۷ روز یکبار غذاهای فرآوری شده یا غذاهای شیرین بیشتری را با افزایش ۱۰ درصدی جایگزین کنید.
  • ۴ بار در روز غذا بخورید – بنابراین ۳ وعده غذا بخورید اما غذای خود را طوری ترتیب دهید که بتوانید چهارمین وعده غذایی سبک را بخورید، ایده آل حدود ساعت ۴ بعد از ظهر.
  • چهار بار در هفته ورزش کنید، اما به جای اینکه هر بار یک ساعت ورزش کنید، از تمرینات تناوبی با شدت بالا برای چند تمرین استفاده کنید تا بتوانید در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید.

به عنوان مثال، برای از بین بردن چربی شکم در یک دوره ۹۰ روزه، این عادت را با استفاده از تکنیک های مشابه اما دقیق تر ایجاد کنید. با این حال، این مراحل به شما کمک می‌کند تا در کمتر از یک ماه عادات خود را به عادت‌هایی که برای کاهش چربی مفیدتر هستند، برنامه‌ریزی کنید.

در واقع، اگر اکنون این ۳ پیشنهاد را اجرا کنید، متوجه خواهید شد که تنها در یک هفته شاهد پیشرفت های کوچکی خواهید بود.