گونار پترسون، مربی شخصی افراد مشهور، ۵ نکته مهم برای داشتن اندامی مانند A-lister را فاش می کند.


گونار پترسون، مربی شخصی افراد مشهور و رئیس دو و میدانی در F45 Training، ۵ نکته اصلی خود را برای داشتن اندامی مانند A-Lister فاش می کند.

با توجه به اینکه فصل جوایز در حال چرخش است و سلبریتی‌های A-List فیزیک خارق‌العاده خود را در لباس‌های نمایشی به نمایش می‌گذارند، بسیاری در تعجب هستند که دقیقاً چگونه می‌توانند بدنی شبیه به ستاره‌ها به دست آورند.

Healthista اخیراً با مربی شخصی مشهور بورلی هیلز، گونار پترسون، صحبت کرده است که بدن‌هایی از جمله کندال جنر، جنیفر لوپز، کلویی کارداشیان و کیت بکینسیل را مجسمه‌سازی کرده است.

گونار پنج نکته اصلی خود را فاش می کند تا به شما کمک کند مانند ستاره ها تمرین کنید و بدنی را که هوس کرده اید بدست آورید…

شماره ۱ برنامه داشته باشید

برای رسیدن به اهداف تناسب اندام و بهترین احساس خود، شما نیاز داشتن داشتن برنامه ای که ترکیب خوبی از تمرینات قدرتی و کاردیو را در خود جای دهد.

این طرح نباید غیرواقعی باشد و باید در زندگی روزمره شما قرار گیرد.

بنابراین اگر می‌دانید که زود بیدار نیستید و نمی‌توانید قبل از کار تمرین کنید، آن را در برنامه خود قرار ندهید، زیرا فقط خودتان را ناامید خواهید کرد.

همه چیز در مورد آزمون و خطا و یافتن این است که چه چیزی برای شما و سبک زندگی شما بهتر است، به خصوص در ابتدا.

برنامه تمرینی-مربی-شخصی-سلبریتی-گونار-پیترسون-.jpg

شماره ۲ به کارشناسان گوش دهید

اگر نمی‌دانید چگونه برنامه‌ریزی کنید یا از کجا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنم به یک مفهوم تناسب اندام مانند F45 Training بپیوندید، جایی که من به تازگی به عنوان رئیس دوومیدانی منصوب شده‌ام.

تیم کلاس جهانی آن‌ها متشکل از کارشناسان و دانشمندان ورزشی، جلسات ۴۵ دقیقه‌ای HIIT هیبریدی، مقاومتی و کاردیو بی‌شماری را مدیریت کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که هر روز تمرین متفاوتی خواهید داشت و تمام حدس‌ها را از تمرین حذف می‌کند.

مربیان و مربیان برای کمک به شما و راهنمایی شما هستند

تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید و بقیه کار را به متخصصان بسپارید. به یاد داشته باشید، مربیان و مربیان برای کمک به شما و راهنمایی شما در مسیر درست برای رسیدن به اهدافتان هستند.

آنها می توانند به شما بیاموزند که بدن خود را بهتر درک کنید و بدانید که چه تمرین هایی برای شما بهتر کار می کنند تا به نتایجی که می خواهید برسید.

شماره ۳ بازیابی را در اولویت قرار دهید

بسیاری اغلب بهبودی را نادیده می‌گیرند، اما اگر نگوییم مهم‌تر از هر روش تمرینی دیگری است.

این امر مخصوصاً اگر با شدت و منظم تمرین می‌کنید، بیشتر می‌شود، زیرا عضلات شما برای ترمیم و سازگاری با تمرینات به زمان نیاز دارند.

با نادیده گرفتن ریکاوری، فقط خود را تنبیه می کنید زیرا می تواند باعث آسیب دیدگی و فرسودگی شغلی شود، که آسیب بیشتری به تناسب اندام شما وارد می کند تا حذف یک تمرین.

شما می توانید در ریکاوری فعال شرکت کنید، یا می توانید ماساژ عضلانی و حمام یخ برای کمک به کاهش درد و فشار عضلانی برای کاهش التهاب داشته باشید.

گونار پیترسون مربی افراد مشهور ماساژ ورزشی

شماره ۴ با یک دوست یا در یک گروه آموزش دهید

ثابت شده است که آموزش در یک گروه یا با فرد دیگر، ثبات و انگیزه را بهبود می بخشد.

ممکن است روزهایی پیش بیاید که نخواهید ورزش کنید – یا حتی از رختخواب بیرون بیایید – اما داشتن یک دوست یا شریک ورزشی برای ایجاد انگیزه و تشویق به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

شخص دیگری نیز می تواند دانش و مهارت های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد

آموزش به عنوان بخشی از یک گروه یا با شخص دیگر همچنین می تواند دانش و مهارت های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد که قبلاً نداشتید یا درباره آنها نمی دانستید، که به بهبود نتایج شما کمک می کند.

مهم است که به شرکای تمرینی خود تکیه نکنید، با این حال، چرا که آنها از تمرین خودداری می کنند نباید به این معنی باشد که شما هم به آن نیاز دارید!

شماره ۵ از آن لذت ببرید

اگر از رژیم تمرینی خود لذت نمی برید، باید آن را تغییر دهید و سرگرمی بیشتری به آن اضافه کنید تا بتوانید از روند و همچنین نتایج لذت ببرید.

داشتن یک برنامه تناسب اندام کامل سخت و دشوار است، بنابراین باید راه هایی پیدا کنید تا آن را سرگرم کننده تر کنید و ارزش آن را برای زمان های چالش برانگیز داشته باشید.

اگر از تمرین‌های استاندارد در باشگاه لذت نمی‌برید، پیوستن به کلاس‌های گروهی می‌تواند راهی عالی برای افزودن سرگرمی و تنوع بیشتر به تمرین سنتی و مبتنی بر باشگاه باشد.

اگر به جلسات گروهی علاقه ندارید یا یک مربی شخصی انگیزشی دریافت نمی کنید، گوش دادن به لیست پخش تمرینی مورد علاقه خود می تواند راه دیگری برای تشویق شما به تمرین و لذت بردن از زمان خود در باشگاه باشد.

گونار پترسون، مربی شخصی افراد مشهور، 5 نکته اصلی خود را برای داشتن اندامی مانند A-lister نشان می دهد.

مربی شخصی افراد مشهور گونار پترسون رئیس جدید دو و میدانی در F45 Training است. او به تیم کلاس جهانی F45 متشکل از کارشناسان آموزش و دانشمندان ورزشی پیوسته است تا از آنها در تقویت پیشنهاد F45 به عنوان بهترین تمرین در جهان حمایت کند.

گونار برای شروع نقش جدید خود، یک تمرین مقاومتی با وزنه صعودی انحصاری به سبک هرمی طراحی کرده است که در جدول زمانی جهانی F45 در آوریل ۲۰۲۲ راه اندازی می شود و همه اعضای F45 را قادر می سازد از تجربه گسترده و سبک تمرینی منحصر به فرد او بهره مند شوند.

مطالب بیشتر Healthista:

جمعه خوراکی: ۳ دستور غذای سریع و آسان شام برای آماده کردن وعده غذایی شما در یکشنبه

تصمیم گیری: ۶ راه برای اینکه کمتر بلاتکلیف باشید

لنزهای تماسی: متخصص ۵ قانون کلیدی را آشکار می کند

عملکرد ورزشی خود را با این ۴ مکمل افزایش دهید

احساس غرق شدن می کنید؟ کارشناسان ۱۱ نکته مفید را بیان می کنند