یک رژیم غذایی سریع برای کاهش وزن

اگر می خواهید سریع وزن کم کنید، به رژیم غذایی سریع نیاز دارید. این رژیم برای شروع سریع کاهش وزن یا کمک به کاهش وزن چند پوندی اخیر طراحی شده است. متوجه خواهید شد که به شما امکان می دهد طیف وسیعی از غذاها را بخورید و در عین حال گزینه های سالمی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا کمبود انرژی را احساس نکنید که اغلب در رژیم های غذایی سریع رایج است.

اصول اولیه

برای شروع به شما کمک می کند که برخی از اصول کاهش وزن را بدانید. اینها کارهای ساده ای هستند که هر زمانی که می خواهید وزن کم کنید باید انجام دهید. آنها واقعاً بخشی از رژیم غذایی سریع نیستند، اما رژیم غذایی را بهبود می بخشند و به کاهش وزن سریع کمک می کنند.

۱. مقدار زیادی آب بنوشید. این بدون کالری است و به هیدراته نگه داشتن بدن شما کمک می کند تا به درستی عمل کند.

۲. صبحانه بخورید. خوردن صبحگاهی به افزایش قند خون کمک می کند و متابولیسم روزانه شما را بهبود می بخشد. همچنین به شما کمک می کند تا بعداً در روز گرسنه نشوید.

۳. اندازه های ساعت. فقط با محدود کردن اندازه وعده های خود بدون انجام هیچ کار دیگری وزن کم خواهید کرد. این ترفند رایجی است که در اکثر رژیم ها استفاده می شود.

۴. کمی ورزش کنید. حداقل ۳۰ دقیقه در روز برای ۳ تا ۵ روز از هفته.

۵. به خود استراحت دهید. هر کسی هر چند وقت یکبار رژیم خود را کنار می گذارد. فقط خودتان را ببخشید و به روال رژیم غذایی خود بازگردید. اجازه ندهید انتخاب بد غذایی شما را آشفته کند.

رژیم غذایی

رژیم غذایی سریع بر اساس خوردن سوپی ساخته شده از کنسرو گوجه فرنگی، آب، سوپ فوری، فلفل، پیاز، کلم و کرفس است. همه مواد با هم پخته می شوند تا سوپ کافی برای طول هفت روز رژیم غذایی درست شود. شما باید به اندازه ای که می خواهید سوپ بخورید. سپس در هر یک از روزهای هفته به شما اجازه می‌دهند که غذاهای دیگر بخورید تا رژیم غذایی به خوبی گرد شود و اطمینان حاصل شود که تمام ویتامین‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید.

روز اول: سوپ، میوه (به جز موز)

روز دوم: سوپ، سبزیجات، سیب زمینی برای شام با کره، بدون ذرت، لوبیا یا نخود

روز سوم: سوپ، میوه، سبزیجات (با رعایت قوانین روزهای قبل)

روز چهارم: سوپ، موز (تا ۳)، ماست

روز پنجم: سوپ، گوشت گاو بدون چربی یا سینه مرغ، گوجه فرنگی (تا ۶ عدد)

روز ششم: سوپ، گوشت گاو، سبزیجات

روز هفتم: سوپ، برنج، سبزیجات

اگر هر ۷ روز یکبار از این رژیم پیروی می کنید، باید ۱۰ تا ۱۶ پوند وزن کم کنید. اطمینان حاصل کنید که در طول رژیم فقط آب، یا چای، قهوه و آب میوه شیرین نشده بنوشید. شما نمی توانید الکل بنوشید، نان بخورید یا قند اضافی در رژیم غذایی خود داشته باشید، مگر آنچه که به طور طبیعی از میوه به دست می آید.

این رژیم اغلب رژیم اسکارزبورگ نامیده می شود. این اغلب برای بیماران قلبی درست قبل از جراحی استفاده می شود زیرا باعث کاهش وزن سریع و سالم می شود. این فقط برای هفت روز است، اما می تواند اغلب استفاده شود. رژیم غذایی سریع در واقع برای کمک به شما در رفع هوس ها و عوارض جانبی رایج ناشی از رژیم ایجاد شده است. پیروی از آن حتی برای ناامیدترین افراد رژیمی نیز باید آسان باشد.