۱۰ باید و نباید برای نعوظ قوی و ماندگار

اختلال نعوظ معمولاً با بالا رفتن سن مردان رخ می دهد، اما می تواند مردان را در هر سنی تحت تأثیر قرار دهد که عوامل مختلفی بر نعوظ آنها تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از اختلال نعوظ، کارهایی وجود دارد که باید و نباید انجام دهید.

۱. مراقب آنچه می خورید باشید!

به عنوان مثال، رژیم غذایی که برای قلب شما ناسالم است، برای نعوظ شما نیز ناسالم است. هر غذایی که شما را در معرض خطر حمله قلبی قرار دهد نیز می تواند محرکی برای اختلال نعوظ باشد. اگر رژیم غذایی شما عمدتاً بر اساس غذاهای سرخ شده و چرب و همچنین گوشت است، باید این موارد را تغییر دهید: به سبزیجات و میوه‌های تازه روی بیاورید، به محصولات لبنی کم‌چرب روی بیاورید، از غذاهای سرخ شده اجتناب کنید و غذاهای پخته یا کبابی را انتخاب کنید و چربی اضافی را کاهش دهید. . با پیروی از این توصیه، جای تعجب نیست که مردان مدیترانه ای به ندرت دچار اختلال نعوظ می شوند: مردان این منطقه هر روز سبزیجات، میوه، ماهی، پاستا، غذاهای دریایی و یک لیوان شراب قرمز مصرف می کنند.

۲. مراقب وزن خود باشید!

اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، تعجب نکنید که آلت تناسلی شما از آن یا بهتر بگوییم نعوظ آن رنج می برد. اول از همه، مردان چاق بیشتر در معرض خطر ابتلا به هر دو نوع دیابت هستند، شرایطی که به نوبه خود می تواند باعث اختلال نعوظ شود.

۳. مراقب فشار خون و کلسترول بالا باشید!

علاوه بر این، مردان دارای اضافه وزن اغلب دارای سطح بالایی از کلسترول در خون خود هستند که منجر به فشار خون بالا می شود. فشار خون بالا بر جریان خون تأثیر می گذارد و از آنجایی که جریان خون مسئول نعوظ قوی و پایدار است، برای مردان مهم است که مراقب وزن خود باشند!

۴. الکل را در حد اعتدال مصرف کنید یا به طور کلی از آن اجتناب کنید!

هیچ شواهد مستقیم روشنی وجود ندارد که نشان دهد افرادی که الکل را در حد اعتدال مصرف می کنند می توانند اختلال نعوظ داشته باشند. با این حال، مردان باید بدانند که مصرف زیاد و مکرر الکل روی کبد آنها تأثیر می گذارد. و هنگامی که کبد تحت تأثیر قرار می گیرد، عدم تعادل هورمونی می تواند رخ دهد که می تواند بر نعوظ مرد تأثیر منفی بگذارد.

تمرین پنجم!

کاناپه بودن در تمام روز نه تنها برای نعوظ مردان مضر است، بلکه به هیچ وجه با یک زندگی جنسی سالم همراه نیست. این برای مردان و زنان صدق می کند. به طور منظم ورزش کنید و خوش اندام باشید! با این حال، مردان باید مراقب ورزش‌هایی باشند که می‌توانند ناحیه پرینه، ناحیه بین کیسه بیضه و مقعد را بیش از حد بارگذاری کنند. محققان می گویند این نوع ورزش ها می تواند منجر به اختلال نعوظ شود. بنابراین مردان نباید با دوچرخه زیاده روی کنند و فقط گاهی از آن برای دوچرخه سواری در هوای تازه استفاده کنند.

۶. مراقب سطح تستوسترون باشید!

حتی اگر مردی کاملا سالم باشد، در حدود ۵۰ سالگی سطح تستوسترون او شروع به کاهش می کند. حتی پس از ۴۰ سالگی، سطح تستوسترون حدود ۱.۳٪ کاهش می یابد. علائمی مانند کاهش میل جنسی، عدم تمایل به رابطه جنسی، عدم تمرکز مواردی هستند که باید مرد را ترغیب کنند تا با پزشک ملاقاتی داشته باشد و سطح تستوسترون را از نزدیک کنترل کند.

۷. از مصرف استروئید بپرهیزید!

این توصیه در درجه اول برای مردان ورزشکار و کسانی که بدنسازی را انجام می دهند، که مصرف کنندگان اصلی استروئیدها هستند، ارائه می شود: استفاده منظم از استروئیدها بر بیضه ها تأثیر می گذارد، که می تواند منجر به کاهش سطح تستوسترون شود.

۸. اگر سیگار می کشید، آن را ترک کنید!

استعمال دخانیات مستقیماً بر جریان خون تأثیر می گذارد، که مبنایی برای نعوظ طبیعی و قوی است. سیگار نکش!

۹. وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، جزئیات مهم هستند!

برخی از دخول ها می تواند دردناک باشد، که می تواند منجر به مهار جنسی شود و باعث اختلال نعوظ شود. به عنوان مثال، اگر واژن به خوبی روغن کاری نشده باشد، دخول می تواند هم برای مرد و هم برای زن دردناک باشد. مطمئن شوید که به خوبی روغن کاری شده است تا از هرگونه غافلگیری ناخوشایند جلوگیری شود. اگر شریک جنسی مرد به گونه ای حرکت می کند که باعث لذت نمی شود یا بدتر از آن باعث ناراحتی در اطراف آلت تناسلی می شود، باید متوقف شود و به او بگوید.

۱۰. مراقب استرس باشید!

استرس منجر به افزایش آدرنالین در بدن مردان می شود که به نوبه خود باعث انقباض عروق خونی می شود. انقباض رگ های خونی برای نعوظ خوب نیست زیرا جریان خون طبیعی را محدود می کند. برای داشتن یک زندگی جنسی سالم و نعوظ قوی و پایدار، مردان باید تا حد امکان آرام باشند و استرس را در زندگی خود کاهش دهند.