۳ راه برای کاهش استرس در ۲۴ ساعت – Healthista


بافت استرس می کنید؟ برای ماه اعلان اجتناب کرده اند استرس، Healthista همراه خود دیوید استاچ، متخصص خورده شدن برند Warrior صحبت کرد به همان اندازه بفهمد چگونه می توانیم استرس را برای عجله کاهش دهیم.

مسکن در یک واحد گروه پر سرعت می‌تواند شادی ها‌انگیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید شادی ها‌انگیز باشد، با این حال از گرفتن این سیستم‌های شلوغ می‌تواند سرانجام باعث تحمیل بافت استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی در خواهید کرد شود.

راه‌های زیادی موجود است کدام ممکن است می‌توانید اجتناب کرده اند استرس شغلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسکن اجتماعی پرمشغله خلاص شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت شوید کدام ممکن است این استرس خواهید کرد را مدیریت نمی‌تدریجی.

تواند به شما کمک کند خواهید کرد در امتحان کردن این، همراه خود دیوید استاچی، کارشناس خورده شدن در برند اصلی خورده شدن ورزشی، Warrior، صحبت کردیم کدام ممکن است نکاتی را با اشاره به چگونگی کاهش استرس به ما می‌دهد.

# ۱ به پرسه زدن بروید

پرسه زدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوای معاصر راهی برتر برای کاهش درجه استرس است. به معنای واقعی کلمه هستند، اختصاص تنها نیم ساعت در روز برای گذراندن وقت تنها هر دو همراه خود خوب دوست ارائه می دهیم این شانس را می دهد کدام ممکن است استرس شخصی را {در خانه} رها کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حواس شخصی را پرت کنید.

تحقیق علاوه بر این آرم داده اند کدام ممکن است پرسه زدن ممکن است باعث ترشح اندورفین شود کدام ممکن است به طور گسترده باعث تبدیل می شود بافت لذت بیشتری داشته باشیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی ما را آسانسور می تدریجی.

هوای معاصر راهی برتر برای کاهش درجه استرس است

پرسه زدن علاوه بر این ارائه می دهیم این شانس را می دهد کدام ممکن است شخصی را دلسرد کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترس های شخصی را در توجه انداز قرار دهید. خواه یا نه درجه استرس من می خواهم کت و شلوار همراه خود دلیل برای استرس است؟

از گرفتن زمان برای در نظر گرفته شده کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترتیب مجدد در حین قدم زدن ممکن است ارائه می دهیم این بافت را بدهد کدام ممکن است کنار هم قرار دادن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مجهز برای مقابله همراه خود هر چیزی کدام ممکن است مسکن در آن روز برای شما ممکن است اندیشه در مورد است، غیر از اینکه تحمل فشار آن باشید، بافت آمادگی کنید.

با پیاده روی استرس را کاهش دهید

شماره ۲ CBD را بررسی کنید

بررسی ای اجتناب کرده اند بنیاد سلامت روان آرم داد کدام ممکن است سالانه ۱۲ میلیون بزرگ شده در بریتانیا به دکتر کلی شخصی همراه خود مشکلات سلامت روان مراجعه می کنند.

اکثر این اشخاص حقیقی اجتناب کرده اند اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناامیدی مبارزه کردن می برند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند اینها درمورد تأکید کردن است. ۱۳.۳ میلیون روز کاری در سال تنها {به دلیل} استرس اجتناب کرده اند بازو {می رود}.

گسترده شناخته شده است کدام ممکن است CBD سطوح استرس را کاهش می دهد، از تأثیر درمانی آن به ما اجازه می دهد به سطحی اجتناب کرده اند استراحت بازو یابیم کدام ممکن است ما را قادر می سازد بیشتر همراه خود استرس مقابله کنیم.

اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است CBD نتایج چرخ دنده شیمیایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیرنده های خالص در ذهن را در سیستم اندوکانابینوئید هیکل (گروهی اجتناب کرده اند گیرنده های درمورد به خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو) افزایش می دهد.

۱۳.۳ میلیون روز کار در سال تنها {به دلیل} استرس اجتناب کرده اند بازو {می رود}

به معنای واقعی کلمه هستند، در یک واحد بررسی، ۳۷.۵ سهم اجتناب کرده اند پاسخ دهندگان گفتند کدام ممکن است اجتناب کرده اند CBD برای استرس درک شده استفاده می کنند، در حالی کدام ممکن است ۹۲.۲ سهم گفتند کدام ممکن است هنگام استفاده اجتناب کرده اند CBD استرس کمتری را تخصص کرده اند.

همراه خود وجود متنوع اجتناب کرده اند محصولات CBD دسترس در بازار، آغاز نکردن اجتناب کرده اند هیچ جایی بالقوه است دردسرساز باشد، با این حال من می خواهم طیف جدید CBD Warrior را از نزدیک پیشنهاد می کنم.

آنها به تازگی مجموعه ای اجتناب کرده اند صمغ های طبیعی CBD را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن CBD را ایجاد کرده اند، کدام ممکن است هر ۲ دارای خواص درمانی غیر روانگردان همراه خود انتخاب گسترده ای هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را به حداقل یک متنوع ایمن برای لذت برداشتن خواهید کرد تغییر می کنند، با بیرون هیچ گونه تأثیر مسموم کننده.

استرس را با مدیتیشن یا ذهن آگاهی کاهش دهید

#۳ استراتژی های مدیتیشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو کانون اصلی حواس را ورزش کنید

افکار اعلان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیتیشن اجتناب کرده اند تولید دیگری راه های برتر برای کاهش استرس هستند. اپلیکیشن‌های زیادی همراه خود حساس خوب دکمه به راحتی در دسترس است هستند کدام ممکن است می‌توانند استراتژی‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش‌های کانون اصلی حواس را ارائه می دهیم حاضر دهند کدام ممکن است ارائه می دهیم امکان می‌دهد بیشتر همراه خود استرس مقابله کنید.

آغاز روز شخصی همراه خود استراتژی های کانون اصلی حواس، هر دو گذراندن ۵ دقیقه در گذشته اجتناب کرده اند خواب به مدیتیشن، باعث افزایش {بهره وری} را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب آرام تبدیل می شود، کدام ممکن است بالقوه است درجه استرس را بعدا کاهش دهد.

مدیتیشن لزوماً به معنای نشستن همراه خود پاهای روی هم را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب شمع معطر نیست، تمرینات آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدایت شده زیادی موجود است کدام ممکن است به سادگی می توان آنها را در مسکن روزمره شخصی گنجاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم یاد می دهد چگونه احساسات شخصی را مدیریت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود استرس مقابله کنید.

تمرینات آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید متمرکز زیادی موجود است کدام ممکن است به سادگی می توان آنها را در مسکن روزمره شخصی گنجاند

به معنای واقعی کلمه هستند، به طور معمول است تنها چیزی کدام ممکن است اجباری است خوب نفس عمیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید آگاهانه است. تحقیق نیز این را ملایم می تدریجی، همراه خود خوب بررسی کدام ممکن است بر روی گروه هایی اجتناب کرده اند {افرادی که} ۲۰ دقیقه نفس یوگی انجام دادند، مورد بازرسی قرار گرفت.

سپس بزاق نمایندگی کنندگان برای بیومولکول هایی کدام ممکن است آرم دهنده استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک در هیکل بودند مورد آزمایش قرار گرفت. محققان میزان مولکول های فعلی را در گذشته، حین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد اجتناب کرده اند ورزش مقیاس گیری کردند.

آنها دریافتند کدام ممکن است در مقابل همراه خود گروه کنترلی کدام ممکن است تمرینات تنفسی را انجام نمی‌دادند، گروهی کدام ممکن است استراتژی‌های تنفس آرام را ورزش می‌کردند، به میزان قابل‌توجهی استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرات آرم‌دهنده تحریک کمتری داشتند.

مطالب اصولاً Healthista:

ضعیف آهن – خوب متخصص خورده شدن هر آنچه را کدام ممکن است باید با اشاره به این ماده معدنی حیاتی بدانید را فاش می تدریجی

۷ سیگنال کدام ممکن است بالقوه است دوست خواهید کرد اختلال مصرف کردن داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه اجتناب کرده اند او حمایت کنید

استرس مصرف کردن غذاهای دستی؟ همراه خود رعایت نکات زیر آسان اجتناب کرده اند شر عادات غذایی ناسالم شخصی خلاص شوید

نمیتونی بخوابی؟ این ۲۰ غذای مفید ممکن است معامله با باشد

۴ وهم پروتئینی کدام ممکن است باید آنها را ادراک نکنید