۷ راه برای مقابله طبیعی با دردهای زمستانی


آیا هوای سرد باعث تشدید درد زمستان می شود؟ Kemmy Gicaba خالق Osteopath و Holistic Impact 7 راه برای مدیریت طبیعی درد را نشان می دهد.

هوای زمستان، به ویژه سرد، می‌تواند باعث کندی، حساس شدن و درد مفاصل شود و حرکت را دشوار کرده و باعث ناراحتی و درد عمومی شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این اتفاق می‌افتد، رایج‌ترین آنها این است که سرما به طور طبیعی ماهیچه‌های شما را منقبض‌تر و سفت‌تر می‌کند.

این عمدتاً به این دلیل است که وقتی بدن ما سرد می‌شود، مقدار خونی را که به تمام اندام‌های ما ارسال می‌کند (یعنی دست‌ها و پاهای ما) محدود می‌کند تا بتوانند به جای آن بر روی تأمین اندام‌های حیاتی مانند قلب، ریه‌ها و مغز تمرکز کنند.

سرما به طور طبیعی ماهیچه های شما را منقبض و سفت می کند

این باعث می‌شود بافت‌های نرم اطراف مفاصل انعطاف‌پذیری کمتری داشته باشند، بنابراین مفاصل می‌توانند سفت، سفت و تا حدودی ناراحت شوند.

این تنش می تواند منجر به کاهش تحرک و انعطاف پذیری در مفاصل شود، که می تواند انجام کارهای روزانه را دشوار کند و به این معنی است که در ماه های سردتر با افزایش درد و درد مفاصل زندگی می کنید.

اما نگران نباشید، راه‌های طبیعی فوق‌العاده قدرتمندی برای کاهش این دردها وجود دارد، پس چرا موارد زیر را امتحان نکنید…

#۱ به حرکت ادامه دهید

ورزش بخش مهمی از زندگی است و با سردتر و تاریک شدن هوا اغلب افراد آن را به یک طرف فشار می دهند، اما اینطور است. پایه ای تا بدن خود را فعال نگه دارید.

در طول ماه‌های زمستان، گذراندن زمان بیشتری در داخل خانه معمول است که به طور طبیعی می‌تواند باعث تحرک کمتر بدن و همچنین انگیزه کمتر برای رفتن به باشگاه یا ورزش کردن شود.

بنابراین، به جای یخ زدن روی کاناپه، شنا کردن در یک استخر آب گرم، حرکات کششی با یوگا یا پیلاتس، پیاده روی سریع و تمرینات وزنه برداری ملایم را امتحان کنید تا بدن خود را فعال و متناسب نگه دارید و به مبارزه با درد کمک کنید.

دردهای زمستانی.  jpg

#۲ گرم نگه دارید و به درستی گرم کنید

اگر احساس سرما کردید، احتمال زیادی وجود دارد که وقتی برای ورزش کردن می روید، ممکن است چیزی را بکشید و در نهایت به خود آسیب بزنید.

گرم کردن صحیح ماهیچه ها قبل از هر فعالیتی کلیدی برای کاهش احتمال استرس بافت نرم است، با برخی از کارشناسان تاکید می شود که گرم کردن بدن در ماه های زمستان مهمتر از خود ورزش واقعی است.

#۳ آب فراوان بنوشید

هیدراتاسیون همیشه مهم است، اما به ویژه در ماه های زمستان ضروری است.

به دلیل دمای پایین، مردم اغلب از مصرف آب خود غافل می‌شوند، اما هوای سرد و خشک می‌تواند احساس کم‌آبی، خستگی و درد در شما ایجاد کند که با هیدراته ماندن می‌توان همه اینها را کاهش داد.

اگر طرفدار آب ساده نیستید، تهیه یک فنجان چای گرم راهی عالی برای آبرسانی بیشتر در زمستان است و نوشیدنی‌های گرم نیز می‌توانند به شما در گرم ماندن کمک کنند.

زنی که یک بطری آب در دست دارد، دردهای زمستانی را مدیریت می کند و خیس می ماند.  jpg

#۴ انتخاب های غذایی سالم داشته باشید

در ماه های زمستان، یک رژیم غذایی متعادل به عملکرد مطلوب بدن شما کمک می کند و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

این می تواند برای کمک به جلوگیری از بیماری ها و دردهای مرتبط مفید باشد.

خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات کمک زیادی به شما می کند، اما اگر طرفدار آنها نیستید، سعی کنید آنها را با یک سوپ خوشمزه و گرم مخلوط کنید.

#۵ به بدن خود مقداری TLC بدهید

یکی از راه های مبارزه با دردها و دردهای زمستان این است که تمام حواس خود را آرام کنید و از مراقبت از خود لذت ببرید.

بخارپز کردن حواس خود با اکالیپتوس و سایر روغن های ضروری یک راه عالی برای از بین بردن احتقان در مجرای بینی است.

برای تقویت بیشتر، خود ماساژ دادن اطراف سینوس ها برای پاکسازی آنها از هر گونه مخاط انباشته شده می تواند در تسکین درد بسیار مفید باشد.

با یک نفس عمیق شروع کنید و سپس آن را دوباره برگردانید. در حین بازدم، دستان خود را از بینی به سمت گونه های خود فشار دهید.

روغن‌های ضروری برای درمان دردهای عضلانی و مفاصل و همچنین ضد قارچ، ضد التهاب و ایجاد اثر تسکین‌دهنده شناخته شده‌اند و می‌توانند عطر آرامش‌بخشی برای بهبودی ایجاد کنند.

اگر احساس درد دارید، CBD و روغن‌های ضروری می‌توانند به شما کمک کنند و زمانی که به صورت موضعی استفاده شوند می‌توانند تسکین سریع و شدیدی را ارائه دهند.

پماد بدن CBD Holistic Impact را امتحان کنید که حاوی ۱۵۰۰ میلی گرم CBD فعال بسیار غلیظ با روغن اکالیپتوس و اسطوخودوس است.

پماد بدن CBD Impact Holistic می تواند توسط ورزشکاران سطح بالا برای ریکاوری ورزشی و همچنین بزرگسالان و کودکان برای درمان سفتی، درد، درد و درد مفاصل استفاده شود.

cbd-بدن- مرهم-زنان-در-حمام-مدیریت-زمستان-درد-و-درد-jpg

شماره ۶ درد می تواند روانی باشد

درد اغلب باعث می شود که ما احساس بی قراری و خستگی کنیم و حتی می تواند مانع از بیرون رفتن و راه رفتن ما شود، بنابراین درد نه تنها می تواند حال بد را تشدید کند، بلکه برعکس آن نیز صادق است.

این یک چرخه معیوب است، بنابراین اگر احساس می کنید که با درد یا خلق و خوی خود کنار نمی آیید، با پزشک یا حتی دوستان و خانواده خود تماس بگیرید.

یافتن مکانیسم های مقابله ای که برای شما کار می کند، مانند ورزش، می تواند مزایای شگفت انگیزی برای سلامت جسمی و روانی ما داشته باشد.

شماره ۷ حرکات کششی را امتحان کنید

حرکات کششی نیز راهی عالی برای تسکین درد زمستانی است.

کشش گردن و شانه ها نیز مهم است زیرا به دلیل خم شدن در هوای سرد یا لرز، تنش زیادی در آن ناحیه ایجاد می شود.

افراد همچنین باید ستون فقرات قفسه سینه را حرکت دهند، زیرا همه اندام های ما در کنار قفسه سینه قرار دارند، بنابراین با آزاد کردن دیافراگم، بدن شما را قادر می سازد تا به عملکرد موثر خود ادامه دهد و سالم بماند.

مطالب بیشتر Healthista:

علائم اندومتریوز در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

احساس خستگی؟ ۷ فایده استراحت ذهنی

پوست بد؟ در اینجا آنچه لکه ها سعی دارند در مورد سلامتی شما به شما بگویند

۳ روش CBD که می تواند تمرینات شما را بهتر کند

سوالات متداول کف لگن – در اینجا چیزی است که باید بدانید