۸ عادت سالم برای کمک به تغییر خلق و خوی شما (و زندگی شما!)


عادات صحیح سالم می تواند خلق و خوی شما (و زندگی شما!) را تغییر دهد. مربی زندگی و یکی از بنیانگذاران تربیت استادانو لوئیس ریموند تیلور ۸ عادت روزانه را فاش می کند

نسخه هر کس از خوشبختی کمی متفاوت است و راه رسیدن به آن نیز متفاوت است.

به عبارت ساده، شادی ایجاد عادات سالمی است که ما را شاد، راضی و راضی می کند و به ما کمک می کند تا زندگی رضایت بخشی و لذت بخشی داشته باشیم.

عادات سالم ما را تشویق می کند که شادی را به عنوان مهارتی برای توسعه یا تمرینی که باید یاد بگیریم، با تأکید بر ایجاد عادات چیزهایی که به ما احساس خوب و مثبت می دهد، فکر کنیم.

شادی ایجاد عادات سالمی است که ما را شاد، راضی و راضی می کند

مغز انسان از طریق تقویت مثبت و منفی سیم کشی می شود (و دوباره سیم کشی می شود). عادت‌ها زمانی شکل می‌گیرند که یاد می‌گیریم نشانه‌ای را با یک پاداش خاص شناسایی کنیم و رفتار خاصی را برای به دست آوردن آن پاداش انجام دهیم. انجام کاری که شما را خوشحال می کند اغلب بهترین پاداش است.

در اینجا چند عادت سالم آورده شده است که می تواند به تغییر خلق و خو و زندگی شما کمک کند. اگر هر یک از این پیشنهادات باعث استرس شما می شود یا با سبک زندگی شما سازگار نیست، از شر آنها خلاص شوید.

با کمی زمان و تمرین، متوجه خواهید شد که چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی نه…

شماره ۱ لبخند را به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید

لبخند زدن در هنگام شادی امری عادی و طبیعی است، اما آیا می‌دانستید که لبخند زدن در زمان غمگینی می‌تواند باعث ترشح دوپامین در مغز شود که به ما احساس شادی می‌دهد؟

این به این معنا نیست که با لبخندی “ساختگی” بر روی صورت خود راه بروید، بلکه فقط سعی کنید اول صبح لبخند بزنید و هرگز نخواهید فهمید که تاثیر مثبت آن روز بعد چقدر خواهد بود.

زن در رختخواب خندان عادات سالم

#۲ هر روز حداقل ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید

ورزش فقط به این نیست که عالی به نظر برسید یا تناسب اندام بمانید.

ورزش منظم می تواند استرس و احساس اضطراب را کاهش دهد و علائم افسردگی را کاهش دهد و در عین حال عزت نفس و شادی را افزایش دهد.

اگر به طور منظم ورزش نمی کنید، قبل از رفتن به رختخواب یا صبح که از خواب بیدار می شوید، به آرامی با یک پیاده روی ۲۰ دقیقه ای یا حرکات کششی ساده شروع کنید.

#۳ هر روز در ساعت مشخصی به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید

خواب کافی دشوارتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شود. بزرگسالان بین ۷ تا ۸ ساعت در شب نیاز دارند، اما ما به طور متوسط ​​۶ ساعت می خوابیم.

از تخت خود فقط برای خواب استفاده کنید – این بدان معناست که در تلویزیون یا اینستاگرام اسکرول نکنید

اگر متوجه شدید که در وسط روز به خواب می‌روید، یا تمرکز کردن برایتان دشوار است، احتمالاً بدنتان در تلاش است به شما بگوید که به استراحت بیشتری نیاز دارد.

برای داشتن یک روال خواب خوب، هر روز در یک زمان مشخص به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید و فقط از تخت خود برای خوابیدن استفاده کنید – این به معنای عدم پیمایش در تلویزیون یا اینستاگرام است.

#۴ با استرس مواجه شوید

هر فردی در مقطعی از زندگی خود استرس را تجربه می کند، اما دور زدن آن و اجتناب از آن احتمالاً آن را بدتر می کند.

به جای اینکه به خودتان اجازه دهید غرق شوید، سعی کنید با این استرس مقابله کنید. این ممکن است به معنای شروع یک مکالمه ناراحت کننده یا انجام کارهای اضافی باشد، اما هر چه زودتر به آن بپردازید، سوراخ شکم شما بیشتر کوچک می شود.

زنی که در دفتر عادات سالم کار می کند

شماره ۵ با دوستان و خانواده زیاد معاشرت کنید

بودن در کنار افرادی که دوستشان داریم بهترین راه برای تغییر روحیه شماست.

با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید، جلسات منظمی ترتیب دهید و تأثیرات عمیقی بر شادی شما خواهد داشت.

شماره ۶ تلفن خود را برای یک ساعت در روز کنار بگذارید

بسیاری از ما به تلفن های خود متصل هستیم، بنابراین قطع ارتباط و دوری از رسانه های اجتماعی یا ایمیل های کاری و تماس های تلفنی ممکن است سخت باشد.

این به این معنی نیست که یک هفته یا بیشتر را بدون تلفن سپری کنید، اما حتی یک ساعت دوری از تلفن شما می تواند تأثیر زیادی بر شادی و رفاه کلی ما داشته باشد.

یک زن تلفن خود را خاموش می کند، عادت های سالم

شماره ۷ از شر کینه خلاص شوید

حتی اگر آن را فراموش کنید، رنجش می تواند فضای زیادی را در ذهن شما اشغال کند. گاهی اوقات بخشش یا کنار گذاشتن کینه بیش از آنکه با دیگران همدردی کند، مراقبت از خود است.

کینه توزی نسبت به کسی می تواند مسیر زندگی را دشوار کند، بنابراین چه از نظر ذهنی (از خودتان) کینه را کنار بگذارید، چه به سراغ او بروید و موافقت کنید که متقابل آشتی کنید، می تواند بسیار رهایی بخش باشد.

#۸ تعادل مناسب کار و زندگی را پیدا کنید

یک مطالعه اخیر توسط TUC نشان داد که کارمندان در بریتانیا ۴۲ ساعت در هفته را در محل کار می گذرانند.

این مدت زمان باورنکردنی است، و اگر شغل شما را خوشحال نمی کند، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد، نه اینکه به روحیه شما اشاره کنیم.

اگر در شغل خود راضی نیستید، ایجاد تغییر شغلی می تواند در کشف شادی مفید باشد.

ایجاد تغییر شغلی می تواند در کشف شادی مفید باشد

تجربیات یا صلاحیت های زندگی شما هرچه که باشد، ممکن است بخواهید به آموزش به عنوان مربی فکر کنید و کسب و کاری بسازید که به شما آزادی مالی و حرفه ای بدهد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، تربیت استادان یک منبع آنلاین عالی است که می تواند شما را در مسیر موفقیت قرار دهد، حاوی اطلاعات و آموزش های عمیق در مورد همه چیز، از اصول مربیگری گرفته تا رسانه های اجتماعی، تجارت، هوش هیجانی، طرز فکر، سبک زندگی و فناوری.

مطالب بیشتر Healthista:

۳ راه برای صحبت با شریک زندگی خود در مورد سلامت روان آنها

احساس خستگی؟ ۷ فایده استراحت ذهنی

چگونه با عادت ماهانه خود غذا بخورید، ورزش کنید و زندگی کنید

چگونه در ۵۰ سالگی چابک شویم – کارآفرین آکروباتیک و تیم ورزشی GB در هالیوود ۱۰ چیزی را که باید بدانید

گورو مو ۵ قانون برای موهای سالم و درخشان را آشکار می کند