بمب اتمی چگونه عمل خواهد کرد؟

جمهور - از کابل تا مزار، روی موج انفجار توان الکتروموتور در هواساز بسته به ظرفیت هوادهی و افت فشار هوا متغیر میباشد. هواساز یک دستگاه تأمین کننده هوا در یک سیستم تهویه مطبوع است که هوا را مطابق شرایط مطلوب، تأمین و در فضاهای مختلف توزیع میکند. دوره آموزش طراحی سیستم تهویه مطبوع به چه کسانی پیشنهاد میشود؟ میتوان اشاره کرد که انواع سیستم تهویه مطبوع بر اساس عملکرد و ویژگیهای هر کدام از اجزای گفته شده تعیین میشوند. سیستم نوین تهویه پارکینگ چیست؟ با مکش به صورت هوایی با سرعت بالا و فشار قوی می توانند کار تهویه را به خوبی انجام می دهند.لازم به ذکر است که برخی از دستگاههای تهویه که در طبقات پایینی یک ساختمان یا پارکینگ تعبیه شدهاند، از طریق کانالکشی به طبقات بالایی هدایت میشوند تا به همین ترتیب به سطح زمین و کانال اصلی برسند. انفجار : هرگاه یک ماده شیمیایی مایع یا جامد بر اثر عواملی مانند ضربه ، فشار و حرارت به حالت گاز در آید انفجار گویند. از مواد نیمه حساس است که از آن بعنوان خرج کمکی در چاشنیها ،گلوله ها ،بمبها ، مینها و راکتها استفاده میشود.رنگ ظاهری آن سفید و از علائم مشخصه آن دیرسوز بودن است.سرعت انفجار آن 8400 متر در ثانیه است و در فتیله های انفجاری مورد استفاده قرار میگیرد.

انفجار برای انسان

 &;​​​.

تخلیه پارکینگی مثلا سرعت انفجار خرج سی چهار (7800 متر در ثانیه )است یعنی اگر 7800 متر مواد منفجره سی چهار داشته باشیم در ثانیه اول ،ابتدا و انتهای آن با هم منفجر میشود. وسیله ایست که بر اثر حرارت یا ضربه ، مواد حساس آن منفجر شده و باعث انفجار مواد نیمه حساس آن میشود. 3 – مواد غیر حساس : موادی هستند که برای منفجر شدن به موج انفجار نسبتا قوی احتیاج دارد که این موج انفجار حاصل از مواد نیمه حساس میباشد و اگر از مواد نیمه حساس استفاده نکنیم به مقدار زیادی مواد حساس نیازمندیم مانند (دینامیت ، خرج ، ) از این مواد بعنوان خرج اصلی انواع مهمات استفاده میشود. از این مواد بعنوان خرج ثانویه در چاشنیها ،خرج کمکی و خرج اصلی در بعضی مینها استفاده میشود. از مواد غیر حساس است که بعنوان خرج اصلی در توپها ، راکتها ، مینها و بمبها استفاده میشود . از مواد حساس است که از ان بعنوان خرج اولیه در چاشنیها استفاده میشود و رنگ ظاهری آن خاکستری است که در مجاورت هوا زرد میشود و از علائم مشخصه آن انفجار سریع این ماده است .

از مواد کندشکن است که از آن بعنوان خرج تأخیر و خرج پرتاب و خرج اصلی نارنجک و مین آموزشی استفاده میشود.رنگ ظاهری آن سیاه ، اما در رنگهای دیگر هم دیده شده ( سبز، قرمز ، زرد ) از علائم مشخصه آن ، سریع سوختن ، دود و شعله زیاد است. 1 – رزم مین : کاشتن مینهای مسلح در مسیر عبور دشمن و خنثی نمودن مینهای کار گذاشته در مسیر نیروهای خودی را رزم مین گویند . قدرت انفجار : مقدار تخریب ایجاد شده در اثر موج انفجار هر ماده را قدرت انفجار آن ماده می گویند . در صورتیکه از مواد یادشده مثل مواد انفجاری ، ساده ، مکانیکی در راه سازندگی استفاده شود تخریب تجاری یا صنعتی گویند و اگر همین مواد در جنگ کاربرد داشته باشد تخریب نظامی گویند . از مواد غیر حساسی است که از آن در تخریب خاکی ،کوه و جاده ها استفاده میشود و در انواع نظامی و تجاری یافت میشود.رنگ ظاهری آن در نوع 40% قهوه ای و در نوع جامد 75% سفید خمیری شکل است.شرایط انبارداری آن بسیار مشکل است و از علائم آن دیرسوز بودن است و در حین سوختن ، تق تق می کند. این ۲ نوع هم از جمله پرکاربردترین انواع سیستم های تهویه مطبوع ساختمان ها هستند که هر یک کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارد که در متن های زیر می توانید به طور کامل ساختار و ویژگی های آنها را مطالعه و مقایسه کنید.

حرارت و دودعلت دود سیاه هنگام گاز دادن سیستم تهویه پارکینگ غالباً باید به نحوی طراحی و نصب شده باشد که در زمان آتش سوزی و به منظور تخلیه دود به صورت دستی (وسط آتش نشان و تیم امداد رسانی) یا به صورت خودکار یا به صورت ترکیبی از حالت دستی و اتوماتیک فعال شده و کار خود را انجام دهد. همچنین این سیستم به دو دسته هوشمند و دستی تقسیم می شود که در قیمت آن ها بسیار تاثیر گذار است. همان طور که گفتیم، وارد کردن هوای تازه و عاری از هر گونه آلودگی به محیطهای صنعتی و مکانهایی که رفت و آمد زیادی در طول روز دارند، مهم و حیاتی است. به طور مشابه یک ترموستات هوشمند به اتوماسیونسازی کنترل هوا کمک میکند و با سایر دستگاههای هوشمند دیگر مانند پردهها و لامپها نیز مرتبط میشود. در صورتیکه فن تهویه در قسمت های بالایی گلخانه نصب شود، زمان کمتری جهت تهویهٔ هوا صرف میشود و در این صورت در مصرف برق نیز بهطور چشمگیری صرفهجویی میشود. در مورد آتش سوزی یا انفجار این امکان وجود دارد که خرابی های شبکه در یک قسمت اتفاق افتاده و موجب شود تا گرما و دود و آتش و یا موج انفجار ناشی از انفجار از قسمت تخریب شده خارج کردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تهویه پارکینگ های زیر زمینی به چه صورت است ؟.